بهترین اقدام پدافندی آفند است
کد خبر: 3774631
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
سرلشکر جعفری:

بهترین اقدام پدافندی آفند است

گروه سیاسی ــ فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما مردمی و بر اساس مبانی الهی و اسلامی شکل گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه، امروز، شنبه اول دی، در حاشیه برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 نیروی زمینی سپاه که در منطقه عمومی خلیج فارس و جزیره قشم برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، اظهار کرد: این اقدام در مجموعه پدافندی تعریف شده و به منظور پیش‌بینی برای بازپس گیری می‌باشد.

وی جوسازی‌های دشمن علیه ایران اسلامی را خلاف واقع توصیف و تصریح کرد: همه آزادگان و حق‌طلبان جهان توطئه‌ها و ترفندهای رسانه‌ای دشمنان را می‌دانند ؛ قدرتی که جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده مردمی بوده و بر اساس مبانی الهی و اسلامی و به نفع مردم منطقه است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با مخاطب قراردادن دشمنان ایران اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها حواس‌شان را جمع کنند؛ روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح و فناوری و تجهیزات‌مان افزوده می‌شود.

سرلشکر جعفری درباره ورود آمریکایی‌ها در منطقه رزمایش اظهار کرد: ورودی که آنها به منطقه داشتند طبق معمول مراقبت‌هایی را که باید از منطقه داشته باشیم را انجام داده و نکاتی را نیروی دریایی سپاه به آمریکایی‌ها گفتند که آنها هم تمکین کردند.

انتهای پیام

captcha