طرح آموزشی کتابداران کتابخانه‌های کانون مساجد همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 3776012
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

طرح آموزشی کتابداران کتابخانه‌های کانون مساجد همدان اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ـ طرح آموزشی کتابداران کتابخانه‌های کانون‌های مساجد همدان با حضور ۵۰ نفر از کتابداران کانون‌های استان فردا، ۶ دی‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از شبستان، حمیدرضا ناهیدی فرد سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان، گفت: طرح آموزش کتابداران کتابخانه‌های کانون‌های مساجد همدان با حضور 50 نفر از کتابداران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل نهاد کتابخانه‌ها فردا، 6 دی‌ماه در محل کانون امام صادق(ع) مریانج برگزار می شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان افزود: این طرح با هدف آشنایی با ویژگی‌ها و توانمندی‌های کتابداران، ضرورت آموزش کتابداران و مروجان کتابخوانی، همچنین آشنایی با روش‌های مختلف ترویج کتابخوانی برای نوجوانان است.
وی ادامه داد: این طرح یک روزه است و یکی دیگر از اهداف آن ارتقای سطح آگاهی کتابداران مساجد و آشنایی آنان با شیوه های نوین کتابداری و آموزش نرم افزار کتابداری «مهر مسجد» است.
وی اظهار داشت: در این طرح آنچه یک کتابدار مسجد باید بداند از جمله آشنایی و تسلط بر نرم افزار مهر مسجد توسط اساتید تائید شده اداره کل کتابخانه های استان آموزش داده می شود.
سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: برای تمام شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه حضور در طرح صادر و اعطا می شود.
گفتنی است، 293 کتابخانه مخزن دار و 191 کتابخانه باز در مساجد سراسر استان همدان فعال است.

انتهای پیام

captcha