ارسال بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در گیلان
کد خبر: 3777345
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

ارسال بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در گیلان

گروه اجتماعی ـ رئیس بسیج رسانه گیلان از ارسال ۲ هزار و ۶۴ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه ۱۵ دی ماه در رشت برگزار می‌شود.

ارسال بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در گیلان

محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان، اظهار کرد: داوری نهایی آثار آغاز شده و به زودی نفرات برتر از سوی تیم داوری از مرکز اعلام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی برگزار می شود، افزود: در مجموع 2 هزار و 64 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس بسیج رسانه گیلان‌ از برگزاری مراسم اختتامیه با حضور عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر گیلان که ساعت 10 صبح روز شنبه، 15 دی ماه برگزار خواهد شد، با ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه خواهد بود.

جعفری حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و مسائل صنفی اصحاب رسانه را از جمله محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان دانست.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در بیان مشکلات مردم و محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم، گوش و زبان مردم می توانند بازوی قدرتمندی برای مسئولان باشند، چرا که می توانند کاستی‌ها و مشکلات را با نگاه تیزبین خود مطرح کنند و موجب رفع آنان شوند.

انتهای پیام

captcha