‌حافظان قرآن ‌زندان همدان تجلیل شدند
کد خبر: 3778632
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

‌حافظان قرآن ‌زندان همدان تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ محفل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد انس و ترغیب بیشتر مددجویان به برنامه‌های قرآنی در زندان همدان برگزار شد.

محفل انس با قرآن و تقدیر از حافظان قرآن کریم در زندان همدان برگزار شد

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، محفل ‌انس با قرآن کریم‌ با هدف ایجاد انس و ترغیب بیشترمددجویان به برنامه‌های قرآنی به میزبانی مددجویان بند 3 توسط اداره فرهنگی برگزار شد.
در این محفل معنوی که با حضور پورسینا، رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل، ترکاشوند، معاون اداری زندان و جمعی از کارکنان فرهنگی و ستادی زندان برگزار شد، قاریان مطرح قرآنی اعم از کارکنان و مددجویان آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.
در این محفل انس با قرآن کریم گودرزی استاد عرفان دانشگاه درباب قرآن و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی بشر نکاتی را بیان کرد.

تقدیر از آموزشیاران و مددجویان فعال سوادآموزی در زندان همدان
هم‌چنین مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی، با حضور مسئولان، متولیان فرهنگی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مددجویان سوادآموزی زندان در نمازخانه اداره فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم رئیس اداره فرهنگی زندان با بیان ارزش و اهمیت سوادآموزی در دین مبین اسلام، توجه نبی مکرم اسلام(ص) به آموزش مسلمانان بی‌سواد را از اولین نشانه‌های توجه اسلام به اهمیت دانایی و یادگیری اظهار کرد و افزود: با توجه به پیشرفت سریع امکانات و تکنولوژی ضرورت یادگیری سواد در آینده بیشتر از حال و گذشته محسوس خواهد بود و هرکس از این امر غفلت کند بیشتر ضرر خواهد کرد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مددجویان فعال کلاس‌ها با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.
انتهای پیام

 

captcha