مقاومت؛ حق دائمی و مستمر ملت‌ها
کد خبر: 3784265
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

مقاومت؛ حق دائمی و مستمر ملت‌ها

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: پیشنهاد دارم نام ستاد حماسه ششم بهمن آمل به حماسه مقاومت آمل تعییر یابد چرا که مقاومت یک حق دائمی و مستمر ملت‌ها است.

مقاومت؛ حق دائمی و مستمر ملت‌ها

محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در بدو ورود بنده به استان مازندران از 8 سال پیش سفری به آمل داشتم که موضوع استمرار ستاد گرامیداشت ششم بهمن مطرح شده بود که در آنجا عرض کردم که هسته اولیه برنامه‌ریزی و پیگیری باید در آمل تشکیل شود و امروز الحمدلله این اتفاق افتاد.
وی افزود: ستاد حماسه ششم بهمن آمل دارای اعضای مؤثر و فرهیخته‌ای است و در این ستاد پیشکسوتان، جوانان و کسانی‌که اعتقادی بر این حماسه دارند طی این چند سال گام به گام جلو آمدند و اقدامات خوبی را انجام دادند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: امروز ستاد حماسه ششم بهمن آمل با برنامه‌های بسیار عالی تدارک دیده و پیشنهاد دارم نام ستاد از حماسه ششم بهمن آمل به حماسه مقاومت آمل تعییر یابد چراکه مقاومت یک حق دائمی و مستمر ملت‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه، علاقه‌مندان آملی برنامه‌های بسیارعالی را امسال طرح‌ریزی کردند که سپاه هم با تمام توان پشتیبانی می‌کند، افزود: پیشکسوتان و دبیرستاد در جلسات مربوطه، مصوباتی را داشتند تا با کمک سازمان بسیج ورود پیدا کنند و این مصوبات به تصویب سردار غیب‌پرور رسید. متعاقباً جزئیات اقدامات از سوی ستاد حماسه مقاومت آمل رسانه‌ای خواهد شد.
بابایی درباره ماندگاری حماسه آمل، گفت: الحمدلله به‌دلیل حرکت خوب و خودجوشی که از خود آمل شروع شد امسال نسبت به 5 سال گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشتیم و برابر تصمیماتی که هفته گذشته در جلسات ستاد گرفته شد در بزرگداشت حماسه مقاومت مردم آمل ان‌شاءالله اقدامات اساسی‌تر و بنیادی‌تر انجام خواهیم داد که جنس کارها و عناوینش را خود مجریان ستاد انتخاب و اعلام خواهند کرد. 
فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: با پیگیری‌های سپاه کل و برخی از فرماندهان قدیمی لشکر 25 کربلا و افراد جهادی که در آن زمان خودشان در آن حماسه حضور داشتند، برنامه‌های جامع خوبی ارائه دادند  که اجرای درست  آن را شخصاً پیگیرهستم.
انتهای پیام
captcha