گزارشی از جشنواره 10 روزه دارالقرآن خانه کارگر + اسامی نفرات برتر
کد خبر: 3789477
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

گزارشی از جشنواره 10 روزه دارالقرآن خانه کارگر + اسامی نفرات برتر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین دوره جشنواره دارالقرآن خانه کارگر طی دهه فجر با حضور خانواده جامعه کارگری در مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر واحد تهران برگزار شد.

گزارشی از جشنواره 10 روزه دارالقرآن خانه کارگر + اسامی نفرات برترمحمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره قرآنی دارالقرآن خانه کارگر روز ۲۱ بهمن‌ماه در محل مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر واحد تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۶ روز 21 بهمن‌ماه و همراه با قرائت امیرحسین لندرانی، قاری نوجوان کشور برگزار شد، تصریح کرد: دارالقرآن خانه کارگر امسال برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری جشنواره قرآنی فجر در دو بخش مسابقات قرآن و همایش‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی کرد.
محسنی‌کبیر ادامه داد: بخش مسابقات شامل رشته‌های صوت و لحن، ترتیل، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء یک و حفظ سوره فجر، مفاهیم و تفسیر با محوریت سوره مبارکه فجر و نیز مسابقه اذان و مداحی با موضوع ایام فاطمیه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. همچنین، بخش مسابقات جشنواره با حضور بیش از ۵۰۰ نفر و بخش همایش‌ها نیز با حضور نزدیک به پنج هزار نفر اجرایی شد.
مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر بیان کرد: برنامه‌های امسال بیشتر در رابطه با کیفی‌تر شدن مسابقات برنامه‌ریزی شد و تلاش کردیم تا مسابقات از جهت کیفی در سطح خوبی برگزار شود که به حمدالله نیز تا حدودی در این زمینه موفق بودیم. همچنین، برنامه ما در سال آینده افزایش کمی و کیفی سطح مسابقات است‌. یعنی باید تلاش کنیم که تعداد متسابقان را افزایش داده و مسابقات را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.
محسنی‌کبیر در پایان سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: در پایان این مراسم از نفرات برتر جشنواره که در مسابقات مختلف حایز رتبه‌های برتر شده بودند، تقدیر و تجلیل شد.

گزارشی از جشنواره 10 روزه دارالقرآن خانه کارگر + اسامی نفرات برتر
انتهای پیام

captcha