اولین مسابقه اذان کارکنان همدان در حال برگزاری است
کد خبر: 3792031
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

اولین مسابقه اذان کارکنان همدان در حال برگزاری است

گروه فرهنگی ـ کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان خبر داد: اولین مسابقه اذان کارکنان ادارات همدان به همت این مجموعه در حال برگزاری است، در این دور از مسابقه، ۱۵۰ شرکت‌کننده از ۵۰ دستگاه اجرایی شهر همدان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اولین مسابقه اذان کارکنان همدان در حال برگزاری استحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا تمیمی کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین مسابقه اذان کارکنان ادارات همدان به همت این مجموعه در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه مسابقه در سطح خوبی در حال برگزاری است، افزود: در این دور از مسابقه ۱۵۰ شرکت کننده از ۵۰ دستگاه اجرایی شهر همدان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
حجت‌الاسلام تمیمی با اشاره به اینکه سه داور ارزیابی مسابقات را برعهده دارند ادامه داد: پس از اتمام مسابقه نتایج از طریق اتوماسیون اداری و سایت ستاد اقامه نماز استان همدان اعلام خواهد شد.
کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: ترویج نماز یکی از اهداف مهمی است که این مجموعه به دنبال تحقق آن است در این میان اذان مقدمه ورود به این وادی سراسر نور و رحمت است.
وی ابراز کرد: همانگونه که از ائمه اطهار نیز به یادگار مانده است جایگاه موذن در قیامت یک پله بالاتر از سایرین است لذا هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ اذان گویی است.
وی عنوان کرد: این مسابقه برای اولین بار در شهر همدان در حال برگزاری است که در صورت فراهم بودن زمینه در سایر شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha