رقابت ۷۰۰ مددجوی البرزی در مسابقات قرآن و اذان
کد خبر: 3793235
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

رقابت ۷۰۰ مددجوی البرزی در مسابقات قرآن و اذان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد البرز از رقابت ۷۰۰ مددجوی البرزی در مسابقات قرآن یادواره شهدای مدافع حرم خبرداد.

رقابت ۷۰۰ مددجوی البرزی در مسابقات قرآن و اذان

حسین رجبی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای شناسایی استعدادهای فرهنگی و قرآنی در بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی برگزار شد و نفرات منتخب در مرحله استانی در اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ باهم به رقابت می‌پردازند.
وی بابیان اینکه تقویت روحیه معنوی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه هدف این نهاد ازجمله مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است افزود: مسابقات قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز برگزار شد.
رجبی با اعلام اینکه خدمات فرهنگی ارائه‌شده به مددجویان باهدف توانمندسازی فرهنگی انجام می‌شود گفت: رقابت قرآنی مددجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد البرز در رشته‌های قرائت، اذان و مفاهیم انجام‌شده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه منتخبان پس از شرکت در بخش استانی برای رقابت با نفرات برتر سایر استان‌ها به مرحله کشوری اعزام می‌شوند، افزود: شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های تربیتی کانون‌ها، اردوهای سراسری و یک‌روزه، اعزام خانوارهای مددجو به مشهد مقدس و عتبات عالیات ازجمله خدمات فرهنگی این نهاد است.
این مسئول یادآور شد: مددجویان البرزی علاوه بر بهره‌مندی از خدمات حمایتی و معیشتی این نهاد از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی که متناسب با گروه‌های مختلف جامعه هدف اعم از بانوان سرپرست خانوار، سالمندان، دانشجویان و دانش آموزان طراحی‌شده است، استفاده می‌کنند.
انتهای پیام

captcha