ثبت اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس/ منتظر حمایت مسئولان هستیم
کد خبر: 3793887
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
اسلامی خبر داد:

ثبت اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس/ منتظر حمایت مسئولان هستیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس از ثبت قانونی این اتحادیه بعد از گذشت قریب یكسال خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه بعد از گذشت قریب یكسال و طی مراحل قانونی، اتحادیه مدغم تشكل‌ها و مؤسسات قرآنی به ثبت رسید، گفت: این اتحادیه به‌عنوان تنها مرجع قانونی مراکز قرآنی مردم نهاد در استان فارس انجام وظیفه می‌کند.
وی افزود: بعد از ادغام دو اتحادیه متأسفانه عده‌ای دنبال ایجاد تفرقه بین جامعه قرآنی بودند که همین مسئله باعث تأخیر در برنامه‌های قرآنی استان‌ها شد البته عدم توجه به شرایط موجود و انجام وظیفه قانونی از سوی شورای توسعه کشور که می‌توانست کمک بسیار زیادی به وحدت و وفاق بین جامعه قرآنی ایفا کند، مزید این مسئله شده بود.

جلسات بررسی شرایط اتحادیه‌های استانی
اسلامی با بیان اینكه تاکنون چندین جلسه در شورای توسعه كشور با موضوع شرایط اتحادیه‌ها برگزار شده وهیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است، گفت: با تمام این اوصاف به لطف خدا در استان فارس وحدت و اتحاد بین جامعه قرآنی موج می‌زند و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و فقط تنها مشکل حمایت از مراکز قرآنی مردم نهاد است لذا در سال 97 شرایط مؤسسات و تشکل‌های قرآنی بسیار سخت بود که بحمد الهی با روحیه جهادی مدیران مراکز مردمی قرآنی نگذاشتند چهره قرآنی استان کم‌رنگ شود.

مسئولان یاری‌گر وضعیت قرآنی استان باشند
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس اظهار كرد: در شرایط فعلی توقع ما از مسئولان استان حمایت و کمک ویژه به وضعیت قرآنی استان است که امیدوار هستیم برای سال 98 قدم‌های خوبی برای جامعه قرآنی برداشته شود.
وی در پایان گفت: اتحادیه تشکل‌ها و مراکز قرآنی استان فارس آمادگی همکاری با تمام نهادها را دارد تا ان‌شاءالله شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استان در موضوعات قرآنی باشیم.
انتهای پیام

captcha