اعزام ۲۱۰ بسیجی از همدان به پل‌دختر
کد خبر: 3804335
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

اعزام ۲۱۰ بسیجی از همدان به پل‌دختر

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی استان همدان از اعزام ۲۱۰ نیروی بسیجی از پیشکسوتان و بسیج دانشجویی استان به منطقه سیل‌زده پل‌دختر خبر داد.

اعزام 210 بسیجی از همدان به پل‌دخترعلی قره‌باغی، رئیس بسیج سازندگی استان همدان، در گفت‌‎وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه سپاه استان 7 کامیون بار پتو، برنج، نان، کنسرو، سیب‌زمینی و لوازم خوراکی و بهداشتی به منطقه سیل‌زده لرستان ارسال کرده است، افزود: 2هزار چکمه، 2500 عدد بیل، یک تریلی لوله سیمانی، 4 کامیون آب معدنی، نان و 20 تن کنسرو، پتو و لوازم بهداشتی به این منطقه سیل زده ارسال شده است.
وی از استقرار یک دستگاه سیستم آشپزخانه سیار در منطقه پل‌دختر خبر داد و گفت: در این آشپزخانه در هر وعده 2 هزار پرس غذا طبخ می‌شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: موکب اربعین ملایر نیز در استان لرستان مستقر شده و برای سیل‌زدگان غذا تهیه می‌کند.
قره‌باغی تصریح کرد: از استان همدان 3 دستگاه کارواش ارسال شده و در حال شست‌وشوی منازل مردم و باز کردن معابر و برداشتن گل‌ولای از منازل مردم هستند.
وی ادامه داد: سپاه استان همدان 30 دستگاه ادوات و ماشین آلات سنگین برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اعزام کرده است.
رئیس بسیج سازندگی استان همدان یادآور شد: تمامی مردم گمیشان سنی هستند و با این کمک‌رسانی مردم شیعه‌نشین همدان، وحدت و همدلی خوبی در میان این دو قشر ایجاد شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از اعزام دو دستگاه کمپرسی و تعدادی نیروی امدادی به منطقه سیل‌زده خوزستان خبر داد و گفت: این ماشین آلات در حال خاک‌ریزی و کمک به سیل‌زدگان هستند.
قره‌باغی تصریح کرد: سپاه استان 20 هزار قرص نان، 15 تن سیب‌زمینی، یک کامیون گونی خالی، 2 کامیون کامل پتو و یک تریلر چادر هلال احمر را به خوزستان ارسال کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از این کمک‌ها توسط سپاه و بخش قابل توجهی نیز از سوی بسیج مردمی استان جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام

captcha