بخش تخصصی کودکان به درمانگاه بهاء‌الملک همدان اضافه شد
کد خبر: 3812727
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

بخش تخصصی کودکان به درمانگاه بهاء‌الملک همدان اضافه شد

گروه اجتماعی ــ مدیر درمانگاه موقوفه‌ای یهاء‌الملک همدان با بیان اینکه در راستای گسترش هرچه بیشتر این درمانگاه بخش تخصصی کودکان نیز به این مجموعه اضافه شد، گفت: پزشک متخصص کودکان هفته‌ای یک بار در درمانگاه حضور یافته و به کودکان ۳۲ روستا موقوفه‌ای خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

بخش تخصصی کودکان به درمانگاه بهاء‌الملک همدان اضافه شدخسرو محمدی، مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌الملک همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای گسترش هرچه بیشتر این درمانگاه و خدمات آن، بخش تخصصی کودکان نیز به این مجموعه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پزشک متخصص کودکان هفته‌ای یک بار در درمانگاه حضور یافته و به کودکان 32 روستا موقوفه‌ای خدمات رایگان ارائه خواهد داد، افزود: از روز پنج‌شنبه، 1 خرداد‌ماه بخش کودکان درمانگاه به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.
محمدی ادامه داد: از اواخر هفته جاری، کودکان بیمار از روستا‌های هدف، توسط خودرو این مجموعه به‌صورت رایگان از محل زندگی به این درمانگاه آورده شده و از خدمات دارو و درمان رایگان این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.
مدیر درمانگاه بهاء‌الملک همدان با بیان اینکه 55 بیمار صعب‌العلاج در این درمانگاه دارای پرونده پزشکی هستند، گفت: یکی دیگر از فاز‌های خدماتی این مجموعه، ارائه کمک نقدی 1 میلیون تومانی به بیماران صعب‌العلاج است.
محمدی بیان کرد: با توجه به میزان اعتبارات اعطایی به این مجموعه، در دوره‌های مختلف به هریک از این بیماران کمک‌هزینه درمان یک‌میلیون تومانی و گاها بیشتر اعطا می‌شود.

ارائه خدمات رایگان دارو و درمان به 783 بیمار
مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌الملک همدان ابراز کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، به تازگی، 18 نفر از بیماران صعب‌العلاج 23 روستا، شناسایی و به این مجموعه مراجعه کرده‌اند که طی 10 روز آینده 33 میلیون تومان کمک هزینه درمان به آنها داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 5 هزار و 171 بیمار به این مجموعه مراجعه و از خدمات دارو درمان آن بهره‌مند شده‌اند، گفت: از این تعداد 783 مورد به طور ویژه از 32 روستا موقوفه‌ای و در راستای اجرای نیت واقف از خدمات رایگان این درمانگاه بهره‌مند شده‌اند.
محمدی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات ارائه شده به جامعه هدف در بخش پزشک عمومی و مامایی بوده است، ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال تا‌کنون، مبلغ 61 میلیون تومان از محل اجرای نیت واقف، جهت دارو و درمان 783 مورد، هزینه شده است.
انتهای پیام

captcha