آیین خاطره‌گویی سوم و چهارم خردادماه در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3814566
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

آیین خاطره‌گویی سوم و چهارم خردادماه در یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ـ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز پایداری مردم دزفول آیین خاطره‌گویی در یاسوج برگزار شد.

آیین خاطره‌گویی سوم و چهارم خردادماه در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، روح‌الله شاهینی، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد امروز، چهارم خردادماه در آیین خاطره‌گویی سوم و چهارم خردادماه در یاسوج، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نماد ایستادگی ملت در برابر تمام قدرت‌های شیطانی بود.
وی افزود: مهمترین پیام آزادسازی خرمشهر این بود که مردم ایران همواره با اتحاد، همبستگی و از جان گذشتگی از ذره ذره خاک خود دفاع می کنند. دشمنان هیچ گاه نمی توانند بر همدلی و همبستگی مردم چیره شوند.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد بیان کرد: امام راحل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و نیروهایی که شهید شدند نیروهای الهی بودند. مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری بوده و رسانه‌ها رسالت مهمی در این راه بر دوش دارند.
شاهینی تصریح کرد: قوام و ثبات جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست و پاسداری از خون شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه ضروری است.
یادآور می‌شود، در این آیین ۴۲ خانواده شهید عملیات بیت‌المقدس تقدیر شدند.
همچنین در پایان این آیین از ۶ کتاب روزگار خاطره، کاغذ و قلم، شوق جهاد، روندگان حقیقت، روزهایی که خاطره شد و وقت پریشانی غزل با موضوع ادبیات پایداری رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha