ترویج فرهنگ قرآنی در راستای مقابله با جنگ نرم است
کد خبر: 3814661
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰

ترویج فرهنگ قرآنی در راستای مقابله با جنگ نرم است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، ابراز کرد: اگر تبلیغات به خوبی انجام نشود و مردم حضور پیدا نکنند سودی حاصل نمی‌شود، این ترویج فرهنگ قرآنی در راستای مقابله با جنگ نرم است.

عقب‌نشینی مستکبران در مقابل ملل مسلمان از اثرات قرآن کریم استبه گزارش ایکنا از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان در شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتب و ملزومات قرآنی همدان با حضور در غرفه ایکنا اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه‌های قرآن است که در سطح ملی نیز می‌تواند اثرگذار باشد.
وی با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه ابراز کرد: محل برگزاری نمایشگاه در بهترین نقطه شهر در نظر گرفته شده است،
خجسته با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، ابراز کرد: اگر تبلیغات به خوبی انجام نشود و مردم حضور پیدا نکنند سودی حاصل نمی‌شود، این ترویج فرهنگ قرآنی در راستای مقابله با جنگ نرم است.
وی برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و انس گرفتن با قرآن را نوعی بیمه برای مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: در مقابل 3600 شبکه ماهواره‌ای که علیه قرآن ناب تبلیغات می‌کنند تنها قرآن ناب است که می‌تواند مقابل استکبار بایستد و این قرآن ناب دشمن امریکا و مستکبران است نه قرآنی که در کشوری مانند عربستان ترویج می‌شود، عقب‌نشینی اسرائیل در مقابل فلسطین از اثرات قرآن کریم است.
خجسته با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآنی برای نسل کودک و نوجوان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، یادآور شد: کسی که قرآن بخواند درحالیکه جوان باشد قرآن با پوست و گوشت او عجین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جا دارد تا صداوسیمای همدان در این نمایشگاه مستقر شود، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن قدمی مثبت در جهت ترویج فرهنگ قرآنی است، مرکز همایش‌های بین‌المللی قرآنی باید مرکز نسل جوان و مرکز انتقال مفاهیم قرآنی باشد.
وی اشاره‌ای کوتاه به وضعیت بودجه قرآنی داشت و اضافه کرد: فراکسیون قرآنی در مجلس در بحث تخصیص بودجه در زمینه دولتی فعالیت می‌کند اما نباید نادیده گرفت که کار برای قرآن قلبی است و نباید دولتی باشد.
انتهای پیام

captcha