دانشجو باید مطالبه‌گر باشد
کد خبر: 3815777
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

دانشجو باید مطالبه‌گر باشد

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به نقش خطیر دانشگاه‌ها و اساتید در آموزش قشر نخبه جامعه و تربیت و پرورش آنها، گفت: مطالبه‌گری از صفات بارز و اصلی دانشجویان است.

دانشجو باید مطالبه‌گر باشدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الله عسگری ظهر امروز پنجشنبه ۹ خرداد ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس دانشگاه علمی و کاربردی ابهر که به مناسب هفته ایثار و مقاومت برپا شده بود با اشاره به تاریخچه جنگ تحمیلی و عملیات بیت‌المقدس، رشادت و فداکاری رزمندگان را که با حداقل امکانات و تجهیزات و شرایط نامساعد محیطی توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رژیم بعثی مقاومت و خرمشـــهر را آزاد کنند از نشانه‌های ظفر و امدادهای خداوند ذکر کرد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط امروز کشور وظیفه مردم و مسئولین در قبال این شرایط، گفت: زمانی دشمن در مقابل ما قرار داشت اما امروز در تمام زمینه‌ها فعال بوده و زمان و مکان خاصی را برای نفوذ و ضربه زدن به کشور برای خود مشخص نکرده و از تمـــام امکانات و فرصت‌ها استفاده می کنند.
عسگری اتحاد را رمز اصلی ایستادگی در برابر دشمنان عنوان کرده و افزود: انسجام و اتحاد در جامعه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن می‌تواند کشور را از سیلاب‌های سهمگین کنونی به سوی ساحل موفقیت رهنمون شود.
این مسئول با اشاره به نقش خطیر دانشگاه‌ها و اساتید در آموزش قشر نخبه جامعه و تربیت و پرورش آنها، گفت: دانشجو باید مطالبه‌گر باشد و جسارت آنها بسیار مهم بوده و در این میان نقش اساتید غیر قابل اغماض است.
عسگری یادآور شد: داشتن دانشجوی با سواد و پرسش‌گر به داشتن اساتید انقلابی ارتباط دارد که امید است با توجه و بهبود شرایط معیشتی معلمان و اساتید شاهد شکوفایی بیشتر قشر تحصیل کرده جامعه باشیم.
انتهای پیام
captcha