کتاب «تفسیر عماد» در خرم‌آباد رونمایی شد
کد خبر: 3815930
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
با محوریت سوره زمر؛

کتاب «تفسیر عماد» در خرم‌آباد رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کتاب «تفسیر عماد» جلد دوم تفسیر سوره زمر به تالیف آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خرم‌آباد رونمایی شد.

کتاب «تفسیر عماد» در خرم‌آباد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «تفسیر عماد» جلد دوم تفسیر سوره زمر، نگارش آیت‌الله سیداحمد میرعمادی که اخیراً از سوی نشر باقیات، چاپ وفا منتشر شده است، شامگاه پنج‌شنبه، نهم خرداد در حاشیه جلسه تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان رونمایی شد.
در بخشی از این کتاب آمده است که قرآن‌کریم اقیانوس بی‌کرانه‌ای است که ذخایر گران‌بهای معرفتی را در عرصه‌های مختلف در خود جای داده است.
در طول تاریخ اندیشمندان زیادی تلاش نمودند از این منبع لایزال و چشمه جوش آن بهره گرفته و سیراب گردند.
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با استقبال و روی آوردن نسل جوان به قرآن جلسات تفسیر قرآن گسترش یافت، یکی‌از جلسات تفسیر که در سال ۱۳۷۵ شمسی آغاز و تاکنون ادامه یافته، جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله میرعمادی است که تنها در استان لرستان دوازدهمین سالی است که به‌صورت مرتب ادامه یافته و مورد استقبال قرار گرفته است.
تفسیر عماد عنوان کتاب‌هایی است که آیت‌الله سید احمد میرعمادی موفق به شرح و تفسیر سوره‌هایی از قرآن شده که جلد اول آن تفسیر سوره حدید و جلد دوم تفسیر سوره زمر است.
در این کتاب توجه خاصی به جنبه‌های اخلاقی، اجتماعی و تربیتی آیات قرآن شده و بیش‌از ۲۸۰ موضوع از سوره زمر استخراج و با قلم روان و شیوا و روشن نگاشته شده است.

انتهای پیام

captcha