ویژگی‌ امیدواران به رحمت پروردگار/ دلایل ناامیدی انسان چیست
کد خبر: 3816155
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ویژگی‌ امیدواران به رحمت پروردگار/ دلایل ناامیدی انسان چیست

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا گفت: امیدواران به رحمت پروردگار دارای چند شاخصه هستند که مأنوس بودن به کلام وحی، اهل نماز بودن و اهل انفاق و احسان در راه خدا بودن از شاخص‌ترین‌ آنها است.

مانوس بودن به کلام وحی؛ از ویژگی‌های امیدواران به رحمت پروردگاربه گزارش ایکنا از همدان، اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان، شب گذشته، 10 خرداد در محفل انس با قرآن دانشگاهیان که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، تالار قرآن و خبرگزاری ایکنا برگزار شده بود، اظهار کرد: محفل قرانی به خوبی می‌تواند ارتباط بین جامعه و دانشگاه را به وجود بیاورد.

وی افزود: در حاشیه محفل انس با قرآن از ۳۰ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حرمان حور  می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی همدان بیان کرد: این کتاب خاطرات شهید احدی بوده که با هدف معرفی این چهره‌ها برای دانشجویان و جوانان معرفی شده است.

سعید خوشبخت، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: آرمان شهر قرآنی در همدان باید اجرایی شود قشر دانشجو باید مانوس با تعالیم قرانی و کلام وحی باشند.

خوشبخت بااشاره به فرارسیدن روز قدس، بیان کرد: وظیفه داریم که به دنبال حمایت از آرمان‌های ولایت در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: این شهر متعلق به همه شهروندان است و باید حس تعلق داشته باشیم و ایده آرمان شهر قرآنی را در این شهر اجرا کنیم. آینده در دست جوانان است.

حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی نیز گفت: دلایل ناامیدی در بین انسان‌ها چند علت دارد که عدم شناخت به عظمت و قدرت پروردگار، ضعف باور، سوظن و بدگمانی نسبت به پروردگار و افزایش گناه از مهمترین دلایل هستند.

وی افزود: امیدواران به رحمت پروردگار دارای چندشاخصه هستند که مأنوس بودن به کلام وحی، اهل نماز بودن و اهل انفاق و احسان در راه خدا بودن از شاخص‌ترین‌ آنها است.

وی با بیان اینکه مسلمانان با امید به فرج زنده هستند، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری فرمودند که ناامید از آینده نباشید و بدانید که آینده در دست جوانان است.

حجت‌الاسلام عباسی تأکید کرد: فرد امیدوار کسی است که با جان و مال در راه خدا انفاق می‌کند و تمام توان خود را برای مستضعفان قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: از مصادیق حمایت مستضعفان شرکت در راهپیمایی سیاسی، اعتقادی روز قدس است.

انتهای پیام

captcha