برپایی دائمی نمایشگاه قرآن بهره‌مندی مردم از این کتاب الهی را بیشتر می‌کند
کد خبر: 3816420
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

برپایی دائمی نمایشگاه قرآن بهره‌مندی مردم از این کتاب الهی را بیشتر می‌کند

گروه فعالیت‎های قرآنی ـ معاون نیروی انسانی شهرداری گفت: برپایی دائمی این قبیل نمایشگاه‌ها هم باعث می‌شود مردم کتب قرآنی را بشناسند هم با استفاده از روش‌های مختلف و ساده از آن بهره ببرند.

برپایی دائمی نمایشگاه قرآن بهره‌مندی مردم از این کتاب الهی را بیشتر می‌کندحضرت زاده معاون نیروی انسانی شهرداری همدان با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآنی همدان اظهار کرد: همیشه این نگرانی وجود داشت که با توجه به عنوان قرآنی که برای این سالن گذاشته شده است نتوانیم آنگونه که باید حق قرآن را ادا کنیم، اما امروز با دیدن این حجم از استقبال و شکوه قرآن دچار وجد می‌شویم.
معاون نیروی انسانی شهرداری استان با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز رویکرد زندگی قرآنی در حال نهادینه شدن است، گفت: هرکسی با هر سنی که وارد این نمایشگاه می‌شود چیزی برای بدست آوردن دارد، امروز نکات بسیار ارزشمندی در مورد نهج‌البلاغه فراگرفتم همواره این کتاب برای ما کتابی سنگین و مفهومی بوده است اما با وجود این نمایشگاه متوجه می‌شویم که این کتاب بسیار زیبا و سلیس است.
وی با اشاره به اینکه گاهی مردم به یک کتاب دسترسی ندارند و یا حجم زیاد آن سبب خستگی و ملال آنها می‌شود، بیان کرد: برپایی دائمی این قبیل نمایشگاه‌ها هم باعث می‌شود مردم کتب قرآنی را بشناسند هم با استفاده از روش های مختلف و ساده از آنها بهره ببرند.
معاون نیروی انسانی شهرداری تاکید کرد: هر اتفاق بزرگی نیاز به تبلیغ بزرگ دارد، بنابراین در اطلاع‌رسانی به مردم برای حضور در نمایشگاه باید قدری قوی‌تر وارد عمل شویم.
وی با اشاره به اینکه خلأهای زیادی در نمایشگاه مذکور وجود دارد، گفت: باید در طول اجرای این نمایشگاه مسابقاتی برگزار می‌شد و جوایز نفیسی برای نفرات برتر در نظر گرفته و در اختتامیه تقدیم آنها می‌شد، همچنین دعوت عموم به افطار و شام خود یک روش قوی برای تبلیغ و جذب مردم است.
حضرت زاده افزود: برای شهرداری آنقدرها هم نباید سخت باشد که ده نقطه از شهر را انتخاب کرده و وسایل نقلیه برای ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان را تدارک ببیند تا مردم براحتی از هر نقطه شهر بتوانند به این نمایشگاه بیایند.
وی در پایان با اشاره به اینکه بخشی از تبلیغات فرهنگی و اجتماعی مربوط به شهرداری است، اظهار داشت: برای سال آتی باید فضای نمایشگاه را گسترده‌تر کنیم، و با توجه به تبلیغات قوی‌تر مواردی چون افطار بازدیدکنندگان، وسیله ایاب و ذهاب آنها و دعوت از اقشار مختلف را رعایت کنیم.
انتهای پیام

captcha