مقاومت و استقامت؛ تفاوت مهم مکتب امام با سایر مکاتب
کد خبر: 3818029
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

مقاومت و استقامت؛ تفاوت مهم مکتب امام با سایر مکاتب

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مکتب امام سخن جدیدی برای جوانان داشته و دارد، تقاوت مکتب امام با سایر مکاتب، حقیقت مقاومت و استقامت این مکتب بود.

مقاومت و استقامت؛ تفاوت مهم مکتب امام با سایر مکاتببه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، یکشنبه، 19 خرداد ماه در گردهمایی هم‌اندیشی جبهه فرهنگی با موضوع تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، «امام خمینی(ره) به همه نشان داد که علی وار زیستن افسانه نیست».

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: « امام خمینی(ره) تا مرز‌های عصمت پیش رفت و نتها خود به اوج تعالی انسان دست یافت بلکه جامعه را نیز به اوج تعالی رساند».

وی با اشاره به اینکه اصل گام اول و دوم انقلاب فرقی با یکدیگر ندارد ادامه داد: امام خمینی(ره) یک فیلسوف، اندیشمند، عارف،مفسر قرآن و ... بود اما آنچه که امام را از دیگران متمایز می‌کرد «جهاد فی سبیل الله» او بود.

قمی ادامه داد: ایمان و عمل خالصانه امام(ره) باعث شد تا مردم به ویژه به جوانان به میدان آمده و حقیقت مقلب‌القلوب جلوه کند، ایران 200 سال از هر نظر زیر بار مستکبرین و دشمنان بود اما با یاری خداوند و حضور امام خمینی(ره)، ایران به عزت؛ سربلندی و استقلال دست یافت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه هنر امام آن بود که جوانان را به میدان آورد گفت: آنچه که باعث شد بسیاری از جوانان از عشرت کده به سجاده خون بیفتند، شخصیت و مکتب امام(ره) بود.

قمی با بیان اینکه ما نجات بخشی مکتب امام(ره) را باور کرده و هیچ گاه آن را رها نخواهیم کرد بیان کرد: مکتب امام سخن جدیدی برای جوانان داشته و دارد، تقاوت مکتب امام با سایر مکاتب، حقیقت مقاومت و استقامت این مکتب بود. 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالای استان همدان همگان را به تعجب وا‌میدارد عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، «این زیست بوم چقدر حاصل خیز است»، وجود عرفا، دانشمندان و شهدای بسیاری همچون عین القضات، باباطاهر، بوعلی سینا، حاج حسین همدانی و ... انتظارات را از این استان بالا می‌برد.

این مقام مسئول با بیان انیکه با وجود ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های لازم در همدان، توقع از تبلیغات اسلامی این استان نیز بالا است ابراز کرد: ما توقع داریم استان همدان پیشرو و پیشگام در بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌ها باشد.

قمی گفت: امروز نظام و انقلاب به برکت مکتب امام خمینی (ره) در مسیری رو به جلو در حرکت است که غفلت از آن برابر با خوردن سیلی محکم است لذا امید آن است تا با مجاهدت‌های شبکه تبلیغ و جبهه فرهنگی شاهد آینده ای روشن تر برای نظام و انقلاب باشیم. 

 انتهای پیام

captcha