برنامه‌ریزی‌های فرهنگی براساس الگوی الهی باشد
کد خبر: 3818035
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

برنامه‌ریزی‌های فرهنگی براساس الگوی الهی باشد

گروه فرهنگی ـ مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: علت انجام فعالیت‌های بسیار اما بدون دستاورد و نتیجه، عدم حرکت بر مدار نظام تربیتی خداوند است، لذا برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ما باید براساس الگوی الهی باشد.

برنامه‌ریزی‌های فرهنگی بر اساس الگوی الهی باشدبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان، یکشنبه، 19 خردادماه در گردهمایی هم‌اندیشی جبهه فرهنگی با موضوع تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: باید اراده خود را در میسر اراده الهی تعریف کنیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان افزود: باید اراده ما در مسیر اراده الهی جهت دست‌یابی تحقق اهداف باری تعالی در زمین باشد که این مهم عملی نخواهد شد مگر با اقامه دین در بستر عالم. 

وی اضافه کرد: ما هیچ راهی جزء اعتماد و تکیه بر مکتب امام خمینی(ره)، فهم درست این مکتب و حرکت در میسر نورانی امام خمینی(ره) نداریم، استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌توان از آن برای برای تمدن  سازی و رسیدن به تمدن اسلامی استفاده کرد. 

نظیری با اشاره به اینکه در استان نیرو‌های توانمند بسیار وجود دارد که از آنها برای رسیدن به اهداف بهره‌مند خواهیم شد ابراز کرد: عالمان و شهدایی همچون دکتر مفتح، شهید چیت سازیان، شهید قاسمی و ... نشان از ذخایر و سرمایه‌های ارزشمند معنوی در استان دارد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: علت انجام فعالیت‌های بسیار اما بدون دستاورد و نتیجه، عدم حرکت بر مدار نظام تربیتی خداوند است لذا برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ما باید بر اساس الگویی باشد که خداوند به ما عطا فرموده است.

انتهای پیام

captcha