«عمل به وظایف شهروندی»؛ ملاک جشنواره شهروندان برگزیده همدان
کد خبر: 3818332
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

«عمل به وظایف شهروندی»؛ ملاک جشنواره شهروندان برگزیده همدان

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: عامل به وظایف شهروندی ملاک اصلی انتخاب برترین ها در جشنواره شهروندان برگزیده است.

«عمل به وظایف شهروندی»؛ ملاک جشنواره شهروندان برگزیده همدانبه گزارش ایکنا از همدان، ‌کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان در حاشیه ثبت نام جشنواره شهروندان برگزیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چشم‌انداز و اهداف این جشنواره در راستای شناسایی، معرفی و برجسته سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه شهری همدان خلاصه می‌شود تا با انتخاب شهروندان برگزیده با محوریت عامل به وظایف شهروندی بتوانیم به شهری برتر با شهروندانی برتر برسیم.
وی با بیان اینکه اتاق فکر مدیریت شهری همدان با هدف ارتقای سطح مشارکت شهروندان در امور شهری به عنوان مهمترین گام در مسیر پیشبرد اهداف مدیریت شهری ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان یکی از گزینه‌های رسیدن به این هدف محسوب می‌شود.
گردان با اشاره با دستاوردهای مهم مدیریت شهری در آسان سازی دسترسی مردم به زیرساخت‌های حمل و نقل به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان گفت: دسترس قرار دادن حمل ونقل شهری آسان و ارزان برای شهروندان و روان سازی ترافیک در سطح شهر با هدف تحقق حقوق شهروندی در صدر اهداف مدیریت شهری مطرح است.
وی بیان کرد: افزودن اتوبوس‌های حمل ونقل شهری استاندارد و حذف خودروهای فرسوده این ناوگان در راستای تقویت زیرساخت‌های این بخش به منظور خدمات دهی مناسب‌تر به شهروندان و اقبال بیشتر آنها برای استفاده از حمل ونقل شهری آسان و ارزان از جمله اقدام‌های مدیریت شهری بشمار می رود.
گردان خاطرنشان کرد: معتقدم در بحث ترافیک علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها و مهندسی ترافیکی، موضوع آموزش، آشنایی و آگاه‌سازی شهروندان با مفاهیم ترافیکی در کنار یکدیگر دیده شوند تا تردد در سطح شهر به صورت روان و در راستای حفظ آرامش برای شهروندان باشد.

انتهای پیام

captcha