حضور ۱۰ نماینده از مؤسسات قرآنی همدان در اولین مجمع عمومی اتحادیه قرآنی کشور
کد خبر: 3820292
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

حضور ۱۰ نماینده از مؤسسات قرآنی همدان در اولین مجمع عمومی اتحادیه قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان بیان کرد: در اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور ۱۰ نماینده از مؤسسات قرآنی استان حضور خواهند داشت.

حضور 10 نماینده از موسسات قرآنی همدان در اولین مجمع عمومی اتحادیه قرآن کشورجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان و عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ خردادماه در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مجمع 300 نفر از نمایندگان مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی کشور حضور دارند، ادامه داد: از استان همدان نیز 10 نفر از نمایندگان مؤسسات قرآنی به تعداد نمایندگان استان شرکت خواهند داشت.
سعیدی اظهار کرد: تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های قرآنی کشور و ارائه گزارش فعالیت این اتحادیه از زمان تشکیل آن از آذرماه سال گذشته از جمله برنامه های این مجمع خواهد بود.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی «نقش موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی در گام دوم انقلاب»، یکی دیگر از برنامه‌های این نشست دو روزه است.
وی اظهار کرد: در این راستا، پژوهش و تحقیقی از شرکت‌کنندگان براساس فرم‌های پیش‌بینی شده صورت خواهد گرفت که جمع‌بندی آن به نوعی نشان‌دهنده وضعیت موجود و آینده‌ای که تشکل‌ها باید داشته باشند، خواهد بود.
انتهای پیام

captcha