رونق کسب‌وکار در روستاها با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی محقق می‌شود
کد خبر: 3821409
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

رونق کسب‌وکار در روستاها با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی محقق می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار ملایر گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شود و از مهاجرت افراد به شهرها جلوگیری کند.

رونق کسب‌وکار در روستاها با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی محقق می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، قدرت‌اله ولدی، فرماندار ملایر امروز، یکم تیرماه‌ در دیدار با رؤسای پُست، پست‌بانک و صندوق کارآفرینی امید شهرستان ملایر، گفت: باید تلاش کنید تا باری از روی دوش مردم به‌ویژه روستائیان برداشته شود.
وی با بیان اینکه پُست یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور است و با شبکه توزیع تا دورترین نقاط کشور ازجمله روستاها نفوذ دارد، ادامه داد: فعالیت‌های انجام‌ شده در حوزه پُستی گسترده است و باید نقاط ضعف و اشکالات در این حوزه برطرف شود.
ولدی با اشاره به اینکه وی اضافه کرد: خدمات پست‌بانک در سطح روستاها قابل‌تقدیر است و باید در روستاهای بیشتری گسترش پیدا کند، گفت: خدمات پست‌بانک خدمات در اقصی نقاط کشور به‌ویژه در روستاها و نواحی کمتر برخوردار ارائه می‌شود و باید از این فرصت استفاده شود.
فرماندار ملایر تأکید کرد: صندوق کارآفرینی امید بازوی توانمند دولت در حمایت از کسب‌وکارهای خُرد است و تسهیلات اشتغال‌زایی مناسبی را هم ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف توسط دولت، عنوان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شود و از مهاجرت افراد به شهرها نیز جلوگیری کند.
ولدی با تأکید بر اینکه باید سعی و تلاش شود تا محصولات و بِرندهای مختلف شهرستان ملایر در اقصی نقاط کشور و از روش‌هایی که وجود دارد به مردم معرفی شوند، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه زمان‌بندی‌شده را در حوزه کاری خودشان تهیه و تدوین و این برنامه را به فرمانداری ارائه کنند.
انتهای پیام

captcha