الگوسازی؛ از اهداف جشنواره «شهروند برگزیده»
کد خبر: 3821516
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

الگوسازی؛ از اهداف جشنواره «شهروند برگزیده»

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه الگوسازی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده است، گفت: دومین جشنواره شهروند برگزیده به دنبال معرفی و برجسته‌سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر همدان است.

الگوسازی؛ از اهداف جشنواره «شهروند برگزیده»به گزارش ایکنا از همدان، کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان، شب گذشته، 1 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الگو‌سازی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده است، علیرغم آنکه تحقیقات در دور اول این جشنواره کم بود اما استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفت.
وی افزود: در این راستا، استان همدان الگوی خوبی شد تا 4 استان در کشور از همدان الگو‌برداری کرده و جشنواره شهروند برگزیده را در استان‌های خود اجرا کنند.
گردان با اشاره به اینکه سال گذشته 68 نفر به عنوان شهروند برگزیده معرفی شدند، بیان کرد: پس از پایان این دور از جشنواره، عکس و اقدامات نفرات برگزیده سال اول و دوم جشنواره جمع آوری شده و در قالب کتابچه‌ای به چاپ خواهد رسید.
رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه امسال کمتر از 15 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در آینده از ظرفیت برگزیدگان جشنواره در مدیریت شهری و شورای اجتماعی محلات نیز استفاده شود.
سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌های شهرداری و شورای شهر، مقرر شد برای دومین سال جشنواره شهروند برگزیده با شعار «همدان شهر برتر با شهروندان برتر» برگزار شود.
وی با بیان اینکه دومین جشنواره شهروند برگزیده به دنبال معرفی و برجسته سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر همدان است، گفت: سه کمیته رسانه، اجرایی و داوری برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان اضافه کرد: اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده اوایل شهریور‌ماه همزمان با هفته همدان برگزار خواهد شد، ملاک انتخاب نیز شهروندان عامل به وظایف شهروندی خود است.
خوشبخت گفت: دبیرخانه دومین جشنواره شهروند برگزیده، در سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان مستقر در تالار قرآن است، اطلاعات اجرایی این جشنواره از طریق سایت جشنواره، شبکه استانی همدان و بنر و بیلبورد‌های تبلیغاتی در سطح شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha