دست مهربان ۳۶۰۰ حامی بر سر ایتام همدانی
کد خبر: 3821548
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

دست مهربان ۳۶۰۰ حامی بر سر ایتام همدانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰۸ حامی دستان مهربان و پر از عاطفه خود را بر سر ایتام و فرزندان محسنین این استان کشیدند و از ۴۳۳۹ نفر از آن‌ها حمایت کردند.

دست مهربان 3600 حامی بر سر ایتام همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهمی که نه‌تنها در اسلام، بلکه تمام ملل جهان با آن روبه‌رو هستند واژه یتیم است، گفت: کودکان یتیم در همه ادیان الهی موردتوجه بوده و بر ضرورت تعهد نسبت به آن‌ها و امینت از تجاوز به حقوقشان و ترغیب در جلب دوستی و اظهار لطف به آن‌ها تأکید بسیار شده است.
وی در ادامه بیان کرد: 3608 حامی دستان مهربان و پر از عاطفه خود را در ماه مبارک رمضان بر سر 4339 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان کشیدند و حمایت آن‌ها را برعهده‌ گرفته‌اند.
ترکمانه با تأکید بر استقبال مردم همدان از طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان، گفت: 3608 نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از 4339 کودک مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را پذیرفتند که از این تعداد 2506 کودک طرح اکرام ایتام و 1833 کودک مربوط به طرح محسنین بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان 340 هزار تومان و سرانه طرح محسنین 187 هزار تومان است.
وی اظهار کرد: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha