دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت به مردم قدم بردارند
کد خبر: 3821771
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت به مردم قدم بردارند

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم حرکت کنند و در اینکه گروه‌های سیاسی نظام و دولت به مردم خدمت می‌کند، هیچ تردیدی نیست.

دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت به مردم قدم بردارندبه گزارش ایکنا از همدان، قدرت‌اله ولدی فرماندار شهرستان ملایر امروز 2 تیرماه در جمع اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر، بابیان اینکه همه ما بدنه این نظام هستیم، گفت: اگر امروز مردم از دستگاه‌های اجرایی گلایه‌مند هستند به علت توجه نکردن به خون شهدا، ایثار و شهادت، پاسخگو نبودن، پیگیری نکردن درخواست‌ها و مطالبات مردم و برخورد نامناسب با ارباب‌رجوع است.
وی با اشاره به اینکه بازرسی از بازار، اصناف و دستگاه‌های اجرایی شهرستان توسط بازرسان افتخاری به جد در دستور کار است و روند فعالیت آن‌ها ارزیابی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بازرسان اصناف 20 تن از شورای هیئت اندیشه‌ورزان جوان به‌عنوان بازرسان افتخاری انتخاب‌شده‌اند تا در سطح دستگاه‌های اجرایی و اصناف ورود کنند.
ولدی بابیان اینکه برای این بازرسان افتخاری کارت صادر می‌شود و حکم آنان برای ما ملاک عمل است و پس از ارائه گزارش‌ها، تجزیه، تحلیل و اقدام می‌کنیم، از تلاش‌ها و اقدامات مجمع عالی بسیج شهرستان، تقدیر کرد و افزود: در هر کارگروهی به نتیجه رسیدید، به ما اعلام کنید تا نتایج حاصله را مورداستفاده قرار دهیم.
وی بابیان اینکه اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان هرکجا طرح آماده‌ای داشتند، ارائه دهند تا از آن‌ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: حرف و عمل مجموعه شهرستان یکی است.
فرماندار ملایر با اشاره به اینکه از هفته گذشته حضور در اصناف، محله‌ها و مساجد را آغاز کرده‌ایم، گفت: نیت ما خدمت به مردم است و جز این به مسائل دیگر نه اجازه ورود می‌دهیم و نه می‌پذیریم.
وی اظهار کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی شاخصه‌هایی تعریف کرده‌ایم که بر اساس اسناد بالادستی باید حرکت کنیم و بسیج سازندگی می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند.
معاون استاندار همدان ادامه داد: نمی‌پذیرم که حتی یک دستگاه اجرایی در این شهرستان بدون برنامه باشد و طرح‌های در دست اجرا نیز در قالب زمان‌بندی به اتمام برسد همچنین با تلاش بخشداران و معاونان فرمانداری به‌عنوان معین بخش‌ها، مشکلات را تا سطح مدیر استانی دنبال می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش سیاسی موردپذیرش ما نیست، بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات قانونمندی، امانت‌داری، مشارکت حداکثری و بی‌طرفی کامل طبق سیاست وزارت کشور چهاراصل و محور است که باید رعایت شود.
ولدی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌ها برای اجرای برخی اقدامات محدودیت‌هایی دارند که نمی‌توانند ورود کنند، اما نیروی بسیج می‌تواند گره‌گشا و راهگشا باشد.
انتهای پیام

captcha