‌بیش از ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد همدان پرداخت شد
کد خبر: 3822618
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
در سه ماهه سال‌جاری؛

‌بیش از ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد همدان پرداخت شد

گروه اجتماعی ــ مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان گفت: ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان در سه‌ماهه نخست امسال ارائه‌ شده است.

پرداخت بیش از 8.5 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امدادبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، مسعود کرمی، مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان گفت: در سه‌ماهه نخست سال 98 باهمت خیران و تلاش امدادگران استان 1581 فقره وام به مبلغ 8.5 میلیارد تومان به نیازمندان استان ارائه‌شده است،
مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان اظهار کرد: وام‌ها در سرفصل‌های خرید مسکن، ایجاد اشتغال، تأمین جهیزیه و رفع مشکلات معیشتی به مددجویان پرداخت‌شده است.
کرمی با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود، افزود: ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط یکی دیگر از ویژگی‌های این صندوق است که می‌توان در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر برشمرد.
مدیر صندوق امداد ولایت استان کمک به امر اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق برشمرد و بیان کرد: بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان از تسهیلات موصوف پس از استعداد سنجی و آموزش برای ایجاد شغل و اشتغال پایدار پرداخت‌شده است.
وی از خیران و نیکوکاران استان خواست با افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت واقع در همدان خیابان شریعتی بعد از مسجد حاج احمد و یا ادارات کمیته امداد در سطح استان و سرمایه‌گذاری در این امر خیر و خداپسندانه این صندوق را در یاری‌رساندن به محرومان مساعدت کنند.
انتهای پیام

captcha