حضور فعال در اجتماع موجب پیشرفت مکتب‌های قرآنی می‌شود
کد خبر: 3822812
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

حضور فعال در اجتماع موجب پیشرفت مکتب‌های قرآنی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پیشرفت مکتب‌های قرآنی باید حضور فعال در اجتماع داشته باشید و اجازه ندهید میدان به دست انحراف گران بیفتد و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید.

حضور فعال در اجتماع موجب پیشرفت مکتب‌های قرآنی می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله موسوی اصفهانی رئیس حوزه علمیه همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه ۵ تیرماه، در مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی سازمان فرهنگی، گردشی و ورزشی شهرداری همدان در تالار قرآن گفت: قرآن و اهل بیت را باید به عنوان ودیعه الهی حفظ کنیم، برگزاری فعالیت‌های قرآنی یکی از راه‌های حفظ این دو گوهر گران بها است که عمل به قرآن در اجتماع نمود پیدا کند.

وی گفت: باید خداوند را شاکر و سپاس‌گزار باشیم که توفیق حضور در جلسات و فرصت علم آموزی قرآن را اعطا کرده است.

موسوی اصفهانی افزود: ترویج فرهنگ قرآن در یک نظام اسلامی یعنی ترویج فرهنگ اسلامی چراکه فرهنگ هم مانند حکومت مطلق است و فعالیت‌هایی که اجتماع ما را تکامل می‌بخشد بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه قرآن ضامن سعادت دنیا و آخرت ماست، ابراز کرد: این درس‌های قرآن است که انسان‌سازی می‌کند و خواندن و عمل کردن به قرآن را در راس کارها قرار دهیم و تکریم جلسات و برگزارکنندگان مراسمات قرآنی باید توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: برای پیشرفت مکتب‌های قرآنی باید حضور فعال در اجتماع داشته باشید و اجازه ندهید میدان به دست انحراف گران بیفتد و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید.

موسوی اصفهانی گفت: مکتب قرآن و اسلام و نماز، در کل تمامی توجهات به پروردگار متعال در تمام ابعاد باید دیده شود و برای عمل به آیات قرآن در اجتماع برنامه‌ریزی و تلاش لازم است.

وی تاکید کرد: همه مسئولین و بزرگان مسائل دینی حداکثر تلاش را برای نشان دادن آیات قرآن در همه عرصه‌ها راس کار خود قرار دهند.

وی افزود: اکنون که حکومت اسلامی در دست ماست به لطف خداوند متعال باید برای پیاده کردن احکام الهی و لبیک گفتن به دستورات الهی احکام قرآن و اهل بیت را گسترش دهیم.

موسوی اصفهانی اشاره کرد: در عمل به قرآن از دیگران سبقت بگیرید همه باید در برنامه‌های قرآنی قدم برداریم.

انتهای پیام

captcha