بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3823877
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، برنامه‌های متعددی در استان برگزار می‌شود.

بیش از 100 برنامه ویژه دهه کرامت در سمنان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی، مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان ظهر امروز، 11 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن «زیر سایه خورشید» که برای یازدهمین سال در سراسر کشور و دهمین سال در سمنان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه مهم و شاخص با حضور دو کاروان از خادمان حرم امام رضا‌(ع) در شهرهای سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شروع برنامه از هجدهم تیرماه است و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت و کاروان خادمان امام رضا‌(ع) در همه شهرهای استان حضور می‌یابند که در این راستا  هجدهم و نوزدهم تیرماه، دو کاروان خادمان رضوی در شاهرود، در روز بیستم تیرماه یک کاروان در میامی و یک کاروان در مهدی‌شهر و در روز بیست و یکم تیرماه، یک کاروان در سرخه حضور خواهند یافت.

وی حضور کاروان خادمان رضوی در سمنان و دامغان را در روز بیست و دوم تیرماه اعلام کرد وافزود: در روز بیست و سوم تیرماه، یک کاروان در آرادان و یک کاروان نیز در گرمسار حضور خواهد یافت و در این ایام، 100 برنامه در استان سمنان تدارک دیده شده است.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان از برگزاری جشن تولد رضوی با حضور دختران و پسران جوان که تولد آنان با دهه کرامت و از اول تا یازدهم ذی‌القعده مصادف است، خبر داد و متذکر شد: جشن تکلیف رضوی برای دخترانی که امسال به سن تکلیف رسیدند، نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

عربی از برگزاری برنامه‌های جدید کاروان زیر سایه خورشید در سال جاری خبر داد و افزود: کاروان خادمان امام رضا‌(ع) دوست مهربان کبوترها، شادمانه کودک و نوجوان و راه‌اندازی دیوار نقاشی، 10 شب 10 جرعه رضوی و مهمان شدن در یک مسجد، برگزاری جشن گل‌ریزان با هدف زندگی آسان از برنامه‌های جدید در سال جاری است.

انتهای پیام

captcha