جذب ۱۵۰ خادم قرآن و شهدا در همدان
کد خبر: 3824799
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

جذب ۱۵۰ خادم قرآن و شهدا در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کاتب قرآن به نیت ۸ هزار شهید همدانی بیان کرد: در ادامه کتابت قرآن با عنوان «پروژه ولایت» جذب «خادمان قرآن و شهدا» در این مجموعه در حال شکل‌گیری است که از زمان آغاز ثبت‌نام تاکنون ۱۵۰ خادم برای حضور در فعالیت‌های پروژه ولایت اعلام آمادگی کرده‌اند.

جذب 150 خادم قرآن و شهدا در همدانمحسن کریمی‌نیا، کاتب قرآن به نیت 8 هزار شهید همدانی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در ادامه کتابت قرآن با عنوان «پروژه ولایت» جذب «خادمین قرآن و شهدا» در این مجموعه در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه جذب «خادمین قرآن و شهدا» برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام است، افزود: از زمان آغاز ثبت‌نام تا به اکنون 150 خادم جهت حضور در فعالیت‌های پروژه ولایت اعلام آمادگی کرده‌اند.

این کاتب قرآن با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا 2 هفته دیگر ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این امر خداپسندانه می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۹۶۴۹۷۰۲۲ تماس حاصل کنند.

کریمی‌نیا با بیان اینکه جذب خادمین قرآن و شهدا مصداق حدیث ثقلین است، ابراز کرد: پس از اتمام ثبت‌نام، خادمین بر اساس یک فراخوان عمومی دعوت‌شده و هر یک نسبت به فعالیت‌های خود در کارگروه‌های مختلف توجیه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 8 هزار وصیت‌نامه شهید در استان وجود دارد، بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، از اهداف مهم پروژه ولایت است، در این راستا خادمان قرآن و شهدا، به دسته‌بندی و جمع‌آوری آثار و وصایا شهدا و «انطباق آن با مفهوم سبک زندگی اسلامی از منظر قرآن» خواهند پرداخت.

این کاتب مصحف شریف از دیدار بانوان با خانواده شهدا خبر داد و ابراز کرد: بانوان و خادمین قرآن و شهدا پروژه ولایت، به‌زودی طی هر هفته با 2 الی 3 خانواده شهید دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha