نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3824978
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توان‌بخشی شهرستان اسدآباد از افتتاح نخستین مهدکودک قرآنی این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد افتتاح می‌شودمریم مهربانی، مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توان‌بخشی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در هفته بهزیستی دو مهدکودک جدید شهری در این شهرستان افتتاح خواهد شد که یکی از این مهدکودک‌ها، نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد بوده که طی این هفته افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 17 مهدکودک شهری و روستایی بوده که از این تعداد مهدکودک در حال فعالیت در این شهرستان تعداد 3 مهد شهری و 14 روستا مهد بوده و در این مهدکودک‌ها در مجموع 534 نونهال و نوباوه زیر نظر 26 نفر از مربیان آموزش می‌بینند.

مهربانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی در اسدآباد از 25 تا 31 تیرماه بیان کرد: بیش از 24 عنوان برنامه شاخص به همین مناسبت در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، نواختن زنگ بهزیستی، بازدید از منزل توان‌خواهان، تقدیر از کارکنان حوزه‌های مختلف، برگزاری کارگاهای آموزشی برای توان‌خواهان، انجام آزمایش‌های ایدز و هپاتیت در کمپ‌های شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، فرزند‌پروری، خانواده‌درمانی، انجام برنامه‌های رایگان کاردرمانی و گفتاردرمانی، انجام مشاوره رایگان به خانواده‌های توان‌خواهان، برنامه‌های ورزشی و هنری ویژه فرزندان مددجویان، مسابقه نقاشی با موضوع نماز، معلولیت، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مسابقه دارت ویژه بانوان و افتتاح کارگاه سبزی خردکنی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده به مناسبت هفته بهزیستی در این شهرستان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توان‌بخشی شهرستان اسدآباد در سخنان پایانی خود یادآور شد: طرح سنجش رایگان بینایی کودکان زیر 6 سال این شهرستان نیز به مناسبت هفته بهزیستی اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha