جشن «زیر سایه خورشید» در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3825420
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

جشن «زیر سایه خورشید» در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ــ جشن زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک امام رضا‌(ع) در مقبره دو شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی امروز، ۱۷ تیرماه برگزار شد.

جشن کاروان «زیر سایه خورشید» در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مسعود داستار، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 17 تیرماه در حاشیه جشن کاروان زیر سایه خورشید، گفت: طبق اسناد استان کهگیلویه و بویراحمد قدمگاه امام رضا(ع) بوده است.

همچنین، پرویز یزدان‌پناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک دهه کرامت گفت: برای ما افتخار است که پرچم امام رضا(ع) به این دانشگاه آورده شده است و میزبان خادمان امام هشتم هستیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از فضای معنوی بوجود آمده در دانشگاه برای خودسازی خودمان در دانشگاه استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای امام رضا(ع) باشیم.

بنابر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام کمیلی، یکی از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) نیز در این آیین گفت: هرکسی می‌خواهد حرم امام رضا(ع) را زیارت کند زیارت پرچم حرم همان زیارت امام رضا(ع) است.

وی در پایان اظهار کرد: این پرچم‌گردانی و تبرک‌جویی از پرچم، سابقه‌ای دیرینه دارد.
انتهای پیام

captcha