۲۲ مرکز قرآنی در تویسرکان دور‌ه‌های آموزشی برگزار می‌کند
کد خبر: 3825468
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

۲۲ مرکز قرآنی در تویسرکان دور‌ه‌های آموزشی برگزار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه مراکز قرآنی شهرستان در ایام تابستان فعال خواهند بود، ابراز کرد: دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با مشارکت ۲ مؤسسه و ۲۰ خانه قرآن شهری و روستایی در ایام تعطیلات تابستان اجرا می‌شود.

مشارکت 22 مرکز قرآنی در برگزاری دوره‌های آموزشی تویسرکانحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از آغاز فعالیت 14 پایگاه طرح اوقات فراغت در شهرستان تویسرکان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان مطرح کرد: فعالیت پایگاه‌های تابستانی طرح اوقات فراغت شهرستان تویسرکان از 15 تیرماه آغاز شده و تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت.

کاروند با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان 10 هسته فرهنگی و 4 بوستان معرفت در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند، افزود: بوستان‌های معرف ویژه گروه سنی 7 تا 14 سال و هسته‌های فرهنگی ویژه جوانان 15 تا 25 سال است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های پایگاه‌های تابستانه گفتمان محور است اجرا می‌شود، ادامه داد: هدف از تشکیل پایگاه‌های طرح اوقات فراغت جذب کودکان و نوجوانان به آموزش مسائل دینی، قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه مراکز قرآنی شهرستان نیز در ایام تابستان فعال خواهند بود، ابراز کرد: دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با مشارکت 2 مؤسسه و 20 خانه قرآن شهری و روستایی در ایام تعطیلات تابستان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به‌پیش‌بینی می‌شود امسال نیز همچون سال گذشته استقبال از برنامه پایگاه‌های تابستانه خوب باشد، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 650 نفر از کودکان و نوجوانان تویسرکان از برنامه هسته‌های فرهنگی و بوستان‌های معرفت بهره‌مند شوند.

کاروند افزود: 17 مبلغ و مبلغه در ایام تابستان در برگزاری هرچه‌ بهتر برنامه‌های هسته‌ها و بوستان‌های معرفت با این مجموعه همکاری دارند بیان کرد: 15 مبلغ و 2 مبلغه در این ایام به بیان احکام ، برگزاری گفتمان‌های دینی و آموزه‌های اعتقادی و قرآنی، برگزاری کلاس‌های و... خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه یک پایگاه مجری طرح سلامت اجتماعی در شهرستان وجود دارد، گفت: این پایگاه در یکی از محلات آسیب‌پذیر شهر قرار داشته که علاوه بر برنامه‌های هفتگی و معمول خود، به‌طور ویژه‌برنامه‌هایی در این ایام خواهد داشت.
انتهای پیام

 

captcha