برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در همدان
کد خبر: 3825656
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ‌طی سه روز در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و تالار قرآن خبر داد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف همدانمجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن این اداره خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های معارفی تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و حدیث با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه در روز پنجشنبه، 20 تیرماه ساعت 9 صبح در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود، افزود: بخش شفاهی مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان و اقامه و دعاخوانی نیز 27 الی 28 تیرماه در تالار قرآن واقع در بلوار ارم ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در بخش شفاهی 230 نفر و در بخش معارفی 50 نفر است.

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی بعد از مسابقات کشوری خبر داد و گفت: برگزیدگان در مرحله استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

جمالی تصریح کرد: مرحله کشوری طی دو مرحله در استان قم مرحله مقدماتی و در استان اصفهان مرحله نهایی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha