برخورداری از روحیه جهادی و آشنا به مسائل وقف؛ از ضرورت‌های فعالیت در اوقاف
کد خبر: 3825845
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

برخورداری از روحیه جهادی و آشنا به مسائل وقف؛ از ضرورت‌های فعالیت در اوقاف

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: هرکس که طالب حضور در فعالیت‌های اوقاف است باید روحیه‌ای جهادی و آشنا به مسائل وقف در استان باشد.

برخورداری از روحیه جهادی و آشنا به مسائل وقف؛ از ضرورت‌های فعالیت در اوقافبه گزارش ایکنا از همدان، مهرداد نادری فر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، امروز 18 تیرماه، در آئین تودیع و معارفه مدیر کل اواقاف و امور خیریه استان همدان، گفت: یکی از بخش‌هایی که ارتباط کاری نزدیک با اداره اوقاف دارد امور اجتماعی استانداری است‌.
وی ضمن قدردانی از زحمات ۴ ساله کاروند افزود: بهترین و برجسته‌ترین ویژگی مدیریتی ایشان٬ کار در ابعاد مختلف و دوری از فعالیت‌های تک بعدی بود٬ ایشان در مسئولیت خویش تنها به فعالیت در یک بعد بسنده نکرده و در ابعاد مختلف عمرانی٬ اجتماعی٬ مذهبی٬ فرهنگی و ... همواره فعال بوده و وقت می‌گذاشتند.
نادری‌فر ادامه داد: بی‌ریا بودن و نوع کار همواره از مسائلی بود که جناب کاروند به آن توجه ویژه داشتند، تلاش‌های مخلصانه ایشان در داخل و خارج از کشور در ایام اربعین جهت کمک به زائرین بی‌شک ستودنی و قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: اوقاف و حوزه وقف یکی از مهترین موضوعات در کشور است و این مهم به جهت گستردگی در استان همدان از موضوعات دارای حائز اهمیت است لذا اقدامات و برنامه‌های این نهاد کاری ویژه است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان ادامه داد: هرکس که طالب حضور در فعالیت‌های اوقاف است باید روحیه ای جهادی و آشنا به مسائل وقف در استان باشد که این مهم در مدت حضور حجت‌الاسلام کاروند در پست مدیریتی این مجموعه ، قابل روئیت بود.
نادری‌فر با اشاره به اینکه حجت‌السلام زین العابدینی نیز از این دو ویژگی مهم برخوردارند عنوان کرد: این مجموعه آمادگی کامل جهت همکاری با مدیر کل جدید اداره اوقاف استان را دارد.
انتهای پیام

captcha