اوقاف همدان در مدیریت جدید نیازمند یاری مسئولین و اصحاب رسانه است
کد خبر: 3825846
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

اوقاف همدان در مدیریت جدید نیازمند یاری مسئولین و اصحاب رسانه است

گروه فرهنگی ـ مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: این مجموعه برای ترویج فرهنگ وقف، قرآن و اجرای امینانه واقفین در حوزه‌های مختلف و بهره‌وری بیشتر از موقوفات نیازمند کمک و یاری مسئولین، مردم، روحانیون و اصحاب رسانه است.

اوقاف همدان در مدیریت جدید نیازمند یاری مسئولین و اصحاب رسانه استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان همدان، امروز 18 تیرماه، در آئین تودیع و معارفه مدیر کل اواقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: این مجموعه برای ترویج فرهنگ وقف، قرآن و اجرای امینانه واقفین در حوزه‌های مختلف و بهره‌وری بیشتر از موقوفات نیازمند کمک و یاری مسئولین، مردم، روحانیون و اصحاب رسانه است.
کریم مطهری نماینده هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه استان همدان نیز در این مراسم عنوان کرد: بی‌شک قدردانی از زحمات کاروند امری لازم و واجب است.
وی افزود: ایشان با وجود اطلاع از تودیع خود تا آخرین لحظه پیگیر امور حقوقی شاهزاده حسین(ع) همدان بودند٬ جناب زین‌العابدینی نیز با سابقه مدیریت در اداره اوقاف بی‌شک مدیری دلسوز و توانمند برای استان خواهند بود.
انتهای پیام

captcha