فعالیت در کانون‌های فرهنگی موجب تعمیق باورهای جوانان می‌شود
کد خبر: 3826144
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

فعالیت در کانون‌های فرهنگی موجب تعمیق باورهای جوانان می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر تشکل‌های دینی کشور با بیان اینکه گسترش فضای کاری کانون‌های فرهنگی در استان همدان یکی از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت، گفت: از آنجا که مخاطبان اصلی کانون‌های فرهنگی جوانان هستند باید این نکته را یادآور شد که یک جوان با فعالیت در کانون باورهایش عمیق می‌شود.

میدان دادن به کانون‌های فرهنگی؛ مورد توجه ویژه مسئولین همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید باباخانی، مدیر تشکل‌های دینی کشور، امروز، 19 تیرماه در نشستی با مجمع کانون‌های فرهنگی استان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی از میوه‌های سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان تبلیغات، هیئات مذهبی، کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی و مردم‌نهاد است که سازمان تبلیغات وظیفه حمایت از این مجموعه‌ها را برعهده دارد.

باباخانی با بیان اینکه گسترش فضای کاری کانون‌های فرهنگی در استان یکی از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت، اضافه کرد: ازآنجاکه مخاطبان اصلی کانون‌های فرهنگی جوانان هستند باید این نکته را یادآور شد که یک جوان با فعالیت در کانون باورهایش عمیق می‌شود.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور با اشاره به اینکه مجری بیشترین استفاده را از برنامه‌های کانون می‌برد، ابراز کرد: مجری به‌واسطه آنکه خدمت دین می‌کند، توفیقات بسیاری در زندگی او حاصل می‌شود.

باباخانی بیان کرد: کسی که زندگی خود را وقف خدمت به مردم کند خداوند گره‌های زندگی او را می‌گشاید لذا حمایت از کانون‌های فرهنگی امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: کسی که کار فرهنگی می‌کند به نمایندگی از رسولان الهی و پیشوایان دین با تکیه‌بر اخلاق، اندیشه و ظرفیت‌های مردمی، جوانان را در مسیر رشد و تربیت قرار می‌دهد حال‌آنکه خود نیز در این مسیر رشد کرده و به تعالی می‌رسد.
انتهای پیام

captcha