برگزاری عصر شعر و خاطره در همدان
کد خبر: 3826716
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

برگزاری عصر شعر و خاطره در همدان

گروه فرهنگی ــ مسئول کانون اسلامی خواهران همدان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و قیام گوهرشاد ویژه برنامه‌ای با عنوان عصر شعر و خاطره در محل کانون برگزار می‌شود.

برگزاری عصر شعر و خاطره در کانون اسلامی خواهران همدانساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و قیام گوهرشاد ویژه برنامه‌ای با عنوان عصر شعر و خاطره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری کارگروه عفاف و حجاب ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان و سازمان بسیج هنرمندان عصر امروز شنبه 22 تیرماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با توجه به مضمون عفاف و حیا ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

میری اضافه کرد: طی فراخوانی از شاعران همدانی خواسته شد تا آثار خود را با موضوع دهه کرامت، امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، دختر، عفاف و حجاب برای شرکت در این محفل ارسال کنند.

میری با اشاره به اینکه 10 شاعر در این عصر شعر به شعرخوانی خواهند پرداخت، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه از ساعت 18 به کانون اسلامی خواهران واقع در خیابان مهدیه مراجعه کنند.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان ابراز کرد: در این عصر شعر و خاطره دکتر زارعی به ارائه مطالبی در خصوص این قیام و هفته حجاب و عفاف خواهند پرداخت.
انتهای پیام

captcha