نهادهای اداری در برابر منکرات عکس‌العمل نشان دهند
کد خبر: 3827493
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

نهادهای اداری در برابر منکرات عکس‌العمل نشان دهند

گروه فرهنگی ــ معاون سپاه لرستان با اشاره به تبعات بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه، گفت: ما به‌عنوان اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان باید از همه افراد و دستگاه‌ها بخواهیم که معروفات دین اسلام را ترویج کنند و در برابر منکرات عکس‌العمل نشان دهند.

دستگاه‌های اداری در برابر منکرات عکس‌العمل نشان دهندبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، بیست و چهارم تیر در نشست کار‌گروه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه دیده می‌شود که در شأن جامعه ولایی و انقلابی ما نیست.
وی با اشاره به تبعات بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه و تأکید بر این موضوع که باید با هم‌اندیشی و با ارائه راهکارهای خوبی بتوانیم به نتایجی برسیم، گفت: ما به‌عنوان اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان باید از همه افراد و دستگاه‌ها بخواهیم که معروفات دین اسلام را ترویج کنند و در برابر منکرات عکس‌العمل نشان دهند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با تأکید بر سالم‌سازی اماکن تفریحی و گردشگری عنوان کرد: باید سعی کنیم مدیریت مراکز تفریحی و گردشگری به دست افراد بی‌صلاحیت نیفتد.

وی تصریح کرد: ما ملت با اراده و توانمندی هستیم که با استفاده از ابزارهای مختلف و با یک اراده جمعی و همت عمومی مشکلات را ساماندهی کنیم.
پازدار با بیان این‌که ما در حوزه امر به معروف برخورد قهری نداریم، گفت: اگر تذکرات زبانی بی‌اثر بود، با کمک و مشورت نیروی انتظامی و سپاه از کار گروه امنیتی استفاده می‌کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با تأکید بر الگوسازی در راستای ترویج معروفات، اظهار کرد: با استفاده از علما و کارشناسان، آن‌هایی را که زندگی سالم و موفقی دارند در صدا و سیما معرفی کنیم و از بانوانی که عفیف و محجبه هستند در مجامع تقدیر و تجلیل کنیم.
وی با بیان این‌که باید گفتمان رایج را در جامعه علیه منکرات ترویج دهیم، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی علیه ارزش‌های ما در دستور کار دشمن بوده و هست که باید برای مقابله با این تهاجم و جنگ نرم دشمن، اگر مسئولیتی به ما سپرده شده است، وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha