تدوین سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای گام دوم انقلاب
کد خبر: 3827802
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

تدوین سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای گام دوم انقلاب

گروه جامعه ــ رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از تدوین سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب طی یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی؛ محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، با بیان اینکه طرح اعتلای جهادی بسیج در دو سطح جغرافیا محور و محله محور  انجام می‌شود، گفت: یکی از الزامات گروه‌های جهادی این است که بعد از حضور همه جانبه در منطقه، گروه‌ها بتوانند علاوه بر احیای منطقه، انگیزه و مشارکت مردمی در بازسازی آن منطقه و تشکیل گروه جهادی بومی آن محل را ایجاد کنند، همچنین به دنبال تشکیل گروه‌های جهادی واکنش سریع هستیم تا در زمان بحران بتوان از آنها به نحوه احسن استفاده کرد.

رییس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده بسیج گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نوسازی مدارس کشور در حال تدوین است که ۱۰ هزار مدرسه در اختیار بسیج قرار گیرد که گروه‌های جهادی کارهایی از جمله رنگ‌آمیزی، نقاشی، مرمت و تجهیز و ... انجام دهند.

زهرایی در خصوص تهیه سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب گفت:‌ این سند تا یک ماه آینده تدوین و نهایی می‌شود.

وی در ادامه به راه‌انداری ستاد رسانه بسیج سازندگی در سیما خبر داد و از جهادگران برای ارسال سوژه‌ها اعم از اقداماتشان در اردوهای جهادی و ترویج سبک زندگی جهادی، طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و ... تأکید کردند.

انتهای پیام

captcha