شورای نگهبان حامی جمهوریت و اسلامیت نظام است
کد خبر: 3828056
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

شورای نگهبان حامی جمهوریت و اسلامیت نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن 26 تیرماه، سالروز تأسیس شورای نگهبان را گرامی داشت و عنوان کرد: شورای نگهبان حامی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

شورای نگهبان حامی جمهوریت و اسلامیت نظام است
به گزارش ایکنا از ایلام، متن بیانیه به این شرح است:
شورای نگهبان با تدبیر و اقدام حکيمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خميني (ره) در سال 59 با هدف صيانت از استحکام و قوام قانون اساسی جمهوري اسلامي تشکیل شد.
این نهاد مقدس، ديده بان تيزبين نظام اسلامي و انقلاب بوده و با تفسير صحيح قانون اساسي با نظارت مستقل و مؤثر بر انتخابات، مسير رشد و تعالي جامعه را به دوش می‌کشد.
بی تردید شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت جمهوری اسـلامی ایران نقـش‌آفرینی نموده اسـت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان و تقدیر از نقش سازنده و تأثیرگذار این نهاد مورد اعتماد نظام در انجام رسالت خطیر خود ، امید واثق دارد که  همانند گذشته در ايفاي نقش ارزشمند خود در دفاع از شرع مبين اسلام و قانون اساسي موفق و منصور  و در مسير متعالی انقلاب اسلامي همچنان جایگاهی درخشان داشته باشند.
انتهای پیام
captcha