آیت‌الله حائری پرونده‌ای پرافتخار از جهاد و اجتهاد بر جا گذاشت
کد خبر: 3828129
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
آیت‌الله هادوی تهرانی:

آیت‌الله حائری پرونده‌ای پرافتخار از جهاد و اجتهاد بر جا گذاشت

گروه حوزه‎های علمیه ــ آیت‌الله هادوی تهرانی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله سید علیرضا حائری، مدیر دایرة المعارف فقه اسلامی را تسلیت گفت و تاکید کرد: ایشان در طول سالیان طولانی حیات خود در ساحت جهاد و اجتهاد پرونده‌ای پر افتخار از خود به یادگار گذاشت.

آیت‌الله حائری پرونده‌ای پرافتخار از جهاد و اجتهاد برجا گذاشتبه گزارش ایکنا، متن پیام ایت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله حائری بدین شرح است:
باسمه تعالی 
ارتحال صديق صادق و هم درس لایق حضرت آیت‌الله سید علیرضا حائری رضوان الله عليه موجب نهایت تأسف و تأثر گردید. این دوست دوست‌داشتنی در طول سالیان طولانی حیات خود در ساحت جهاد و اجتهاد پرونده‌ای پر افتخار از خود به یادگار گذاشت. سال‌ها شاگردی اعاظم در حوزه‌های نجف و قم و تدریس سطوح عالی و خارج و همچنین مبارزه با حزب ملعون بعث و همراهی با انقلاب اسلامی و امام و رهبری بخشی از این پرونده پر ارزش است. 
این‌جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به مراجع معظم تقلید در ایران و عراق دامت برکاتهم و رهبری انقلاب دام ظله و علما و فضلای حوزه‌های علمیه به ویژه محققان بنیاد دایرة المعارف فقه اسلامی و تمام بازماندگان محترم آن بزرگوار به ویژه خاندان آیت‌الله مشکینی رحمة الله علیه، برای آن مرحوم‌ حشر با محمد و آل محمد عليهم السلام و برای تمام بازماندگان صبر جميل و اجر جزیل از درگاه الهی خواستارم. 
مهدی هادوی تهرانی 
27 تیرماه 1398
captcha