رقابت قرآنیان فارس آغاز شد
کد خبر: 3828154
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

رقابت قرآنیان فارس آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های شفاهی در فارس آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و دعاخوانی امروز، 27 تیرماه در شیراز آغاز شد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و با رقابت 224 نفر كه 100 نفر آقایان و 124 نفر بانوان هستند از صبح امروز آغاز شده است.
در بخش بانوان آزمون تمام رشته‌های حفظ از صبح امروز در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس آغاز شده است و در بخش آقایان نیز آزمون رشته‌های دعاخوانی و حفظ نیز در حرم علی‌بن حمزه(ع) آغاز شده است.
فردا مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی در بخش بانوان و در بخش آقایان نیز رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان برگزار خواهد شد.
در این مسابقات 12 نفر داور از اساتید تهران و استان فارس حضور دارند كه 6 نفر از آنان داور بخش بانوان و 6 نفر داور بخش آقایان هستند.
در بخش آقایان، حسن گلزار داور حسن حفظ، محسن یاراحمدی داور لحن، امیر فتح‌پور داور صوت، محمدباقر ماهانی داور تجوید، كریم دولتی داور وقف و ابتدا و رئیس هیئت داوران، سیدعباس انجوی داور دعاخوانی هستند.
در بخش بانوان نیز وحیده گنبدی داور صوت و رئیس هیئت داوران، مرضیه فیروززاده داور لحن، زهره معارف داور وقف و ابتدا، زهرا كسرایی داور حسن حفظ، صدیقه شب‌خیز داور تجوید، ربابه بازگیر داور دعاخوانی هستند.
انتهای پیام

captcha