حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بهترین وجه انتخابات است
کد خبر: 3828186
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بهترین وجه انتخابات است

گروه اجتماعی ـ استاندار کهگیلویه وبویراحمد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را مهمترین وجه و شاخص در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بهترین وجه انتخابات است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه وبویراحمد شب گذشته، 26 تیرماه در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهارکرد: از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس در صندوق های اخذ رای صیانت و حراست خواهد شد.
وی افزود: انتخابات یکی از اهرم های قدرت است که تمامی مولفه ها و اهرم های دیگر قدرت را کنار زده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مؤلفه است که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.
کلانتری برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و عنوان کرد: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.
وی بیان کرد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.
کلانتری همچنین بر ضرورت شناسایی و احصای آسیب‌ها و چالش‌های انتخابات‌های گذشته در استان بویژه در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ابعاد مختلف آن تاکید کرد.
وی یادآور شد: قانون جمهوری اسلامی قانون شرع است و انتخابات نیز بارزترین و با ارزشترین ترین نماد مردم سالاری دینی این نظام الهی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی هیچگاه جرات تعرض و ضربه زدن به آرمان‌های والای انقلاب و جمهوری اسلامی را با واسطه پشتیبانی و حضور و مشارکت آگاهانه و با بصیرت مردم قدرشناس ایران اسلامی در صحنه های مختلف به ویژه در عرصه حساس انتخابات نخواهند داشت.
کلانتری تلاش برای رفع مشکلات و تنگناهای مردم و توسعه کهگیلویه وبویراحمد را اولویت اساسی مدیران و مسئولان و متولیان امر در شرایط کنونی دانست و از رسانه ها، سیاسیون و دست اندرکاران این امر خواست که فضای استان را زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نکنند.
یادآور می‌شود، انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha