طلب ۳۳ هزار میلیاردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از دولت
کد خبر: 3828196
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

طلب ۳۳ هزار میلیاردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از دولت

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به این‌که این قرارگاه هشت قرارداد در دست اجرا در لرستان دارد، گفت: خاتم‌الانبیا(ص) ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که این رقم معادل حدود ۵۰ درصد کل بودجه عمرانی سالانه دولت است.

طلب 33 هزار میلیاردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از دولتبه گزارش ایکنا از لرستان، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پنجشنبه، بیست و هفتم تیر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در لرستان، اظهار کرد: در لرستان هشت طرح عمرانی در حوزه‌های راه، راه‌آهن و سد سازی با دو هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا داریم که 500 میلیارد تومان مطالبات معوق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) 33 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که این رقم معادل حدود 50 درصد کل بودجه عمرانی سالانه دولت است.

محمد در بخشی از سخنانش با اشاره به سیل فروردین ماه امسال در لرستان، اظهار کرد: در سیلابی که امسال اتفاق افتاد مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و سپاه پاسداران افتخار این را داشت که حدود 929 ماشین‌آلات و تجهیزات و هزار و 800 نفر نیروی انسانی را درگیر و از منابع خود حدود 180 میلیارد ریال در لرستان هزینه کند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در جریان سیلاب اقدامات خوبی انجام داد به‌ویژه در زیرساخت‌های مهندسی، بازسازی جاده معمولان و پلدختر و پُل‌های اتصالی بین استان لرستان و ایلام ازجمله پُل وحدت و پُل خلف‌آباد ماژین اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: با پیگیری بسیار زیاد استاندار لرستان و اسلامی وزیر راه و شهرسازی قرارداد جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر منعقد و قطعه یک آن تبدیل به قرار‌داد شد و چند روز پیش به مجموعه قرارگاه ابلاغ شد.

وی بازسازی جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر را یکی‌از درخواست‌های مردم منطقه دانست و بیان کرد: این جاده باید تبدیل به یک جاده ایمن و پایدار شود تا در سیلاب‌ها دچار آسیب نشود.

محمد با اشاره به این‌که مراسم کلنگ‌زنی جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر طی دو هفته آینده انجام می‌شود، تصریح کرد: البته از امروز همکاران ما در این پروژه شروع به کار می‌کنند.

انتهای پیام

captcha