انتقاد از اسباب رسانه/ تمجید از اصحاب رسانه
کد خبر: 3828466
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
نمکی نوشت:

انتقاد از اسباب رسانه/ تمجید از اصحاب رسانه

گروه شبکه اجتماعی ــ وزیر بهداشت در یادداشتی اینستاگرامی از افراد موسوم به اسباب رسانه که به تخریب علیه وی پرداخته‌اند، انتقاد و از اصحاب رسانه تجلیل کرد.

انتقاد از اسباب رسانه/ تمجید از اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، در یادداشتی اینستاگرامی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه از تخریب‌های افراد موسوم به اسباب رسانه انتقاد کرد.
نمکی نوشت: در جهان امروز، صاحبان زر و زور، «اسباب رسانه» را کارآمدترین سلاح تزویر خود و فریب افکار عمومی می‌شناسند، آن‌ها کارآمدی «اسباب رسانه» را می‌دانند، لیک پاکیزگی و خصلت حق‌طلبی «اصحاب رسانه» را نمی‌شناسند. آن‌گونه زر و زور و تزویر، سرمست‌شان کرده است که گروه نادری که در درگاهشان، آنچه می‌خواهند را می‌نگارند، نماینده اصحاب راستین رسانه و صاحبان ارجمند قلم می‌انگارند، غافلند که پیروان صدیق این راه پر ملال و پاسداران این گوهر ناب، برای سیر کردن شکم، «قلم» نمی‌فروشند که خداوندشان در کتاب آسمانی به «قلم و آنچه می‌نگارد» سوگند یاد می‌کند، برای رضایت زراندوزان و زورمندان، مستمندان و دردمندان را رها نمی‌کنند، چون نیک می‌دانند که راز ماندگاری سطور و جاودانگی جراید، همانا برای مردم نگاشت و از زبان مردم، گفتن است و واقف‌اند که «اصحاب زر و زور و تزویر»، تا بدانجا حمایت‌شان می‌کنند که تأییدشان نمایند، چون سوار شدند، بر پیاده، ترحم نمی‌نمایند و آن‌گاه که مورد نقد مشفقانه قرار گیرند، «خودی نویس‌ها» را در دست نگاه می‌دارند و «حق‌نویسان» را زیر پای، له می‌کنند، ... از آنجا که به لطف حق، سال‌هاست قلم می‌زنم، منزلت این نازنینان گرانمایه را می‌شناسم، سال‌ها پیش در اوج غربت و دلتنگی‌اش، برای یکی از ناب‌ترین‌هایشان سرودم.
مترس از شب تاریک این کویر غریب / مرنج از غم ایام این زمانه پست
کسی که آتش کین می‌زند به خرمن مهر / ز شر دوزخ سوزنده‌اش نخواهد رست
هزار پنجره باز است رو به دشت امید / اگرچه دست پلیدی دریچه‌ای را بست...
انتقاد از اسباب رسانه/ تمجید از اصحاب رسانه

انتهای پیام
captcha