برگزاری سوگواره جوادالائمه(ع) در چرام
کد خبر: 3829401
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

برگزاری سوگواره جوادالائمه(ع) در چرام

گروه معارف ــ مسئول کانون فرهنگی ـ مردمی جوادالائمه (ع) از برگزاری چهارمین سوگواره جوادالائمه (ع) ۱۰ مردادماه در بقعه امامزاده علی چرام خبر داد.

برگزاری سوگواره جوادالائمه(ع) در چرام

سیدفرزاد نجات‌نیا، دبیر انجمن هم‌اندیشی فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چهارمین سوگواره جوادالائمه(ع) 10 مردادماه در بقعه امامزاده علی چرام ساعت 17.30 عصر برگزار می‌شود.

وی میهمانان این سوگواره را نماینده ویژه تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله ملک‌حسینی، استاندار و... برشمرد و عنوان کرد: شعرخوانی، مرثیه‌خوانی، رونمایی از اسناد و شجره‌نامه سادات از دیگر برنامه‌های جانبی این سوگواره است.

مسئول کانون فرهنگی ـ مردمی جوادالائمه(ع) درخصوص وجه تسمیه اسم کانون جوادالائمه، تصریح کرد: از آن جایی‌که استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان جوان است و امام جواد امام جوان هستند، اولویت استان این است که برای نسل جوان باید سرمایه‌گذاری کرد.

نجات‌نیا در ادامه افزود: این کانون از سال 1385 با محوریت دانشجویی با اجرای طرح پیک آرامش برای رانندگان ناوگان حمل و نقل و خانواده‌هایشان به مدت 4 سال آغاز به کار کرد.

وی طرح رهپویان جوان برای جوانان آسیب‌دیده (آسیب‌های اجتماعی)، طرح غدیر پشتوانه ظهور، همایش‌های فصلی نسل فردا، طرح اوقات فراغت زلال حکمت، اردوهای راهیان نور مشهد، غدیریه، کاروان 300 نفره اربعین (اعزام فعالان فرهنگی ـ اجتماعی) و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی این کانون اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha