فعالیت ۲۰۰ جهادگر در طرح جهاد همبستگی ملی در همدان
کد خبر: 3834652
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

فعالیت ۲۰۰ جهادگر در طرح جهاد همبستگی ملی در همدان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد از مشارکت و فعالیت ۲۰۰ جهادگر در ساخت و بهسازی منازل سیل‌زدگان این شهرستان ‌در قالب طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد.

فعالیت 200 جهادگر در طرح جهاد همبستگی ملی در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، حمیدرضا علیرضایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت و بازسازی منازل سیل‌زدگان در سطح اسدآباد اظهار کرد: ساخت و بازسازی 25 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح جهاد همبستگی ملی به بسیج سازندگی اسدآباد واگذار شده است.

وی بیان کرد: تعهد ما ساخت 20 باب منزل مسکونی و بازسازی و مرمت پنج باب منزل مسکونی است که با حضور جهادگران و مشارکت مساجد در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه گفت: از ابتدای شروع طرح جهاد همبستگی ملی در اسدآباد، 12 گروه جهادی به استعداد 200 نفر جهادگر در روستاها و مناطق هدف حضور یافته و به ساخت و بازسازی منازل پرداختند.

وی با اشاره به پیشرفت خوب فیزیکی این طرح‌ها ابراز کرد: تا به امروز کار ساخت و بازسازی 20 واحد را شروع کرده‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، درصدد هستیم تا قبل فرا رسیدن فصل سرما، منازل تکمیل شده را به مالکانشان تحویل دهیم.

علیرضایی در پایان اظهار کرد: طرح جهاد همبستگی ملی که با هدف بازسازی منازل سیل‌زدگان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و با مشارکت مساجد و گروه‌های جهادی در حال اجرا است به عمق‌بخشی نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در مناطق سیل‌زده کمک شایانی کرده است.
انتهای پیام

captcha