توزیع ۸۵ بسته غذایی در حاشیه شهر همدان
کد خبر: 3835389
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
در قالب طرح «انبان مولا» انجام می‌شود؛

توزیع ۸۵ بسته غذایی در حاشیه شهر همدان

گروه اجتماعی ــ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان با اشاره به طرح «علی وقف اسلام» گفت: قرارگاه کمیل در برنامه‌ای با عنوان «انبان مولا» اقدام به تهیه و توزیع ۸۵ بسته غذایی ‌بین نیازمندان مناطق کوی کوثر، حصار امام خمینی‌(ره) و اسلامشهر کرده است.

توزیع 85 بسته غذایی در حاشیه شهر همدانمحمد محمدی‌طالب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: 7 عنوان برنامه در قالب طرح «علی وقف اسلام» به مناسبت عید سعید غدیرخم در مناطق اسلامشهر، کوی کوثر و حصار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرارگاه کمیل با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهیدسهرابی، شهید حصارخانی، شهید عدالتی، نجف اشرف و کمیل با هدف برگزاری برنامه‌های طرح «علی وقف اسلام» در کوی کوثر تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: این طرح به مناسبت عید سعید غدیر با اجرای چند برنامه در مساجد و مدارس کوی کوثر، اسلامشهر و حصار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

محمدی‌طالب افزود: این برنامه از امروز، 26 مردادماه با برگزاری نشست بصیرتی در مساجد المهدی(عج) و ابوالفضل(ع) آغاز می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی با اشاره به سایر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت و امامت بیان کرد: برگزاری مسابقات بومی، محلی و جشن شب عیدغدیر، برپایی میزخدمت، نمایش فیلم و ارائه مشاوره خانواده از برنامه‌هایی است که توسط قرارگاه پایگاه کمیل اجرا خواهد شد.

محمدی طالب با اشاره به تهیه بسته‌های غذایی و معیشتی، ابراز کرد: قرارگاه کمیل در برنامه‌ای با عنوان «انبان مولا» اقدام به تهیه و توزیع 85 بسته‌ غذایی در بین نیازمندان مناطق کوی کوثر، حصارامام خمینی(ره) و اسلامشهر کرده است.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه، تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان بیان کرد: عید غدیر عید آل‌محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلام است، این روز بزرگ یادآور تعیین امیرالمؤمنین(ع) به دست مبارک رسول اکر(ص) به امر پروردگارش به امامت و رهبری مسلمین است، باید این فطرت الهی را در دل‌ها زنده کرد و پرده‌های ظلمت و جهالت و تارهای نادانی و غفلت را از دیدگان غافلان برداشت تا حق پایدار گردد و همگان به صراط مستقیم الهی روی آوردند.
انتهای پیام

captcha