بازسازی یک مسجد و منزل در بخش پیشخور فامنین
کد خبر: 3835403
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به‌همت گروه جهادی شهید همدانی صورت می‌گیرد؛

بازسازی یک مسجد و منزل در بخش پیشخور فامنین

گروه اجتماعی ــ مسئول گروه جهادی «شهید همدانی» و امام جماعت بخش پیشخور شهرستان فامنین از مرمت و بازسازی یک مسجد به‌همت گروه جهادی «شهید همدانی» در بخش پیشخور این شهرستان خبر داد.

مرمت و بازسازی یک مسجد و منزل در بخش پیشخور فامنینحسین بگلری، مسئول گروه جهادی «شهید همدانی» و امام جماعت بخش پیشخور شهرستان فامنین در گفت‌وگو با ایکنا ازهمدان، از مرمت و بازسازی منزل نیازمندان و مسجد این شهرستان خبر داد و گفت: این گروه جهادی متشکل از 12 نفر از آقایان و 15 نفر از بانوان در حال ارائه خدمات عمرانی و غیر عمرانی در بخش پیشخور هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سومین سال حضور این گروه جهادی در شهرستان فامنین است، یادآور شد: گروه جهادی «شهید همدانی» تا اواخر شهریور‌ماه سال جاری در بخش پیشخور شهرستان فامنین حضور خواهد داشت.

مسئول گروه جهادی شهید همدانی بیان کرد: این گروه از 26 تیرماه فعالیت خود را در این بخش آغاز کرده و در حال حاضر ساخت منزل یک نیازمند و بازسازی مسجد این بخش در حال انجام است.

بگلری تصریح کرد: در بخش غیرعمرانی ماهانه 15 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود و معرفی افرادی که اعتیاد دارند به کمپ ترک اعتیاد به‌صورت رایگان انجام می‌شود و تاکنون 3 نفر به زندگی و حیات دوباره بازگشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی ابراز کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین، کلاس‌های آموزش قرآن کریم و اردوهای تفریحی از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی در طول سال است.

بگلری با بیان اینکه هر سال جمع‌آوری زکات در روستا و کمک خیرین در راستای خدمات جهادی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در بخش عمرانی 25 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha