ضرورت کتاب‌نویسی در تبیین نقش آزادگان
کد خبر: 3835492
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
فرمانده سپاه کاشان تأکید کرد؛

ضرورت کتاب‌نویسی در تبیین نقش آزادگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرهنگ پاسدار عمومهدی با بیان اینکه برای تبیین نقش آزادگان باید کتاب‌ها نوشت، گفت: این بزرگواران زینب‌گونه با ایفای نقش ترویجی و تبلیغی خود به بهترین شکل ممکن عمل کردند و ملت شریف ایران به‌خوبی و نیکی قدردان این همه بزرگواری آزادگان هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان، 26 مردادماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان با بیان اینکه برای تبیین نقش آزادگان باید کتاب‌ها نوشت، گفت: کیست که نداند آزادگان سرافراز با بزرگواری و بزرگ‌منشی خود سبک زندگی اسلامی را بین خانواده‌های عراقی بردند و این‌‌گونه انقلاب اسلامی را صادر کردند.
کتاب‌ها باید برای تبیین نقش آزادگان نوشت
وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی و تبلیغ ایثارگری و رشادت‌های آزادگان، افزود: این بزرگواران زینب‌گونه با ایفای نقش ترویجی و تبلیغی خود به بهترین شکل ممکن عمل کردند و ملت شریف ایران به‌خوبی و نیکی قدردان این همه بزرگواری آزادگان هستند.
مرتضی عمومهدی با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار کرد: در خصوص غدیر کم کار کرده‌ایم، علی‌رغم بزرگداشت این عيد بزرگ آسمانی در ظاهر باید پیرامون این حماسه بزرگ تاریخ عمل کنیم.
وی آیین خطبه‌خوانی، برنامه‌های بصیرتی و سخنرانی‌های گسترده در پایگاه‌های بسیج و مساجد شهری و روستایی را از جمله اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان در دهه ولایت برشمرد.
کتاب‌ها باید برای تبیین نقش آزادگان نوشت
در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان با تقديم لوح تقدیر و هدایا، تجلیل شد.
جواد دهقانی آرانی
انتهای پیام
captcha